karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 23:58:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Pakastemarjat
ViestiLähetetty: 2007-10-13 10:49:39 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2007-10-12 06:10:47
Viestit: 63
Mä olen tässä karppaillessani (vajaan viikon siis) käyttänyt pakastemarjoja -itsepoimittuja- maustamattoman jogurtin mausteena. Vaan nyt juolahti mieleeni, että niissä marjoissahan on hieman sokeria mukana. Eli oliskos parempi unohtaa ne pakastemarjat ja syödä maustamaton jogurtti ihan vaan sellaisenaan?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-13 12:11:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-03-14 16:32:40
Viestit: 48
Pistät marjat siivilään ja huuhdot vedellä. Kyllä ne sokerit siitä sulaa :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-13 12:12:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-06-09 13:01:57
Viestit: 627
Marjoissa on kaikkea muuta mukavaa, joten sitä sokeria ei kannata ihan heti ajatella. Tosin jos on pari alkuviikkoa induktiolla, niin silloin kai voi miettiä, käyttääkö. Loppuelämää ajatellen niitä minusta kannattaisi jatkossa todellakin syödä.

_________________
Miekka on lyömäsoitin


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-13 13:08:27 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2007-10-12 06:10:47
Viestit: 63
Kiitos! Ei siis tarvitse heittää pakastemarjoja unholaan :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-13 14:14:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-12-12 18:20:29
Viestit: 1652
Vastaisuudessa kannatta pakastaa marjat ilman sokeria. Mehujakin kannata säilöä ilman sokeria pakastamalla, niin on talveksi mehukeittoaineita.

En kyllä missään nimessä heittäisi marjoja hukkaan, vaikka niissä hieman sokeriakin olisi. :P


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-13 19:06:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-10 16:18:01
Viestit: 262
Itse latasin epåhuomiossa (ihan todella!) tämän vuoden mansikkasurvokseen ihan järkyttävästi sokeria. :( No, en kyllä jätä käyttämättä 5 kg:a mansikoita! Käytän sitten vaan vähän pienempinä erinä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-13 23:23:37 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Marjojen pakastuksesta on keskusteltu täälläkin. Täällä hyvä kiisseliohje pakastetuista marjoista.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)