karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Miksi jumittaa?
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30697
Sivu 1/1

Julkaisija:  Tuula66 [ 2007-10-15 14:06:00 ]
Viestin otsikko:  Miksi jumittaa?

Juuri rekisteröityneenä kysymys. Asiaa on voitu täällä käsitellä, mutta etsiäkö täältä kaiken keskeltä...?

Eli olen laihtunut pari kertaa ennenkin hyvän määrän hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla. Koskaan en kuitenkaan ole laskenut hiilihydraatteja sen kummemmin, todennäköisesti menen eteenpäin varsin pienillä hiilihydraattimäärillä.

Nyt olen taas yrittänyt saada painoani hallintaan viimeiset pari kuukautta. Ekan kolmen viikon aikana katosi 6 kiloa, sitten seuraavilla parilla viikolla kaksi - ja siihen se jäi. Paino on jumittanut nyt 3-4 viikkoa.

Ruokavalioni koostuu lihasta, juustosta, kalasta, kananmunista jne ja syön lisäksi salaattia, hiukan tomaattia ja marjoja. Hiilihydraattia tulee myös kermasta. Veikkaisin, että päivittäinen hh -määrä jää 20 gramman kieppeille.

Mikä neuvoksi?

Julkaisija:  marilyn [ 2007-10-15 14:35:46 ]
Viestin otsikko: 

jaapa ensin se kilomäärä koko pudotusajalle... 8kg parille kuukaudelle tekee noin kilon per viikko. Mikä siinä on hidasta? Ja miksi puhut jumista?

Paino ei putoa täsmälleen samaan grammamäärää joka vko, vaan välillä enemmän ja sitten tulee väkisinkin taukoa.

Mun mielestä tuolla pudotuksella paino on helvetin hyvin hallinnassa, joten nyt saisi olla tyytyväinen suuntaan, eikä odottaa kropalta kohtuuttomia.

Julkaisija:  tbird [ 2007-10-16 13:01:42 ]
Viestin otsikko: 

munkaan mielestä ei syytä huoleen. itseltä putosi paino todella nopeasti (9vkoa) 11 kg jonka jälkeen tuli kuukauden jumi. pari viikkoa kärvistelin kun paino ei tippunut, mutta lopulta älysin että kroppa ei veny mahdottomiin, joten löysäsin elämää hieman eli söin parina päivänä viikossa runsaammin hiilareita ja jätin suuremmat kuntoilut pois. kaksi viikkoa näin jonka jälkeen siirryin takaisin tiukille hiilareille (alle 30g/vrk) ja pari-kolme kertaa viikossa tapahtuvalle kunnon kuntoilulle ja kappas vain, paino on lähtenyt uudelleen laskuun.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/