karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 22:39:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-06-17 21:53:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-06-13 21:42:06
Viestit: 13
Joku puhui täällä jossakin suklaakeskustelussa noista erikoisista suklaista, ja että ovat kalliita mm. Stockmannilla...

Kuinka paljon siellä 100g:n levy maksaa?

Itse kävin tänään "ulkomaanmatkalla" Viipurissa ja levyn hinta oli n.3.5 €. :?

Oliko hjyvä sukla siis hjalpa vai kjallis???

Meillä ei oo Stockkaa :(


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-18 07:08:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-19 20:41:53
Viestit: 899
Marabou Premium Dark 70% ¨1.6€/levy


Ylös
   
 Viestin otsikko: mistä?
ViestiLähetetty: 2004-06-18 07:13:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-26 10:19:37
Viestit: 786
Mistäs tota Marabouta saa?
Onko nekin vaan Stokka tavaraa?Toi on kyl jo ihan edullinen levy =P~
En oo kyllä paljon karkki hyllyissä kulkenut neljään viikkoon mutta ton kohdalla vois pysähtyä... :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: mistä?
ViestiLähetetty: 2004-06-18 07:19:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-19 20:41:53
Viestit: 899
nuusku kirjoitti:
Mistäs tota Marabouta saa?
Onko nekin vaan Stokka tavaraa?Toi on kyl jo ihan edullinen levy =P~
En oo kyllä paljon karkki hyllyissä kulkenut neljään viikkoon mutta ton kohdalla vois pysähtyä... :lol:


Kyllä tuota pitäisi löytyä muualtakin missä Marabouta myydään, tosin ei ihan jokaisen lähikaupan tavaraa.
Valitettavasti juuri tuon puutteeen takia jouduin lopettamaan lähikauppamme käytön, vaikka periaatteesta sitä olen aina kun mahdollista tukenutkin. :(


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-18 08:36:21 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Jos käy Virossa, niin ehdoton tuominen on Kalev Bitter. Erittäin sopuhintaista, eikä häpeä sveitsiläistenkään seurassa, makuvertailtu on!
En sano, etteikö kallis sveitisiläinen olisi parempaa, mutta ero ei ole hirveän suuri, laatu hakkaa perus taloussuklaat kirkkaasti. Eli huikea laatu-hinta -suhde.


Ylös
   
 Viestin otsikko: suklaasta vielä
ViestiLähetetty: 2004-06-18 08:57:31 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2004-06-09 14:35:55
Viestit: 7
tässä ihan blondina taas lähden hieman kyselemään että onko kellään tietoa näiden tummien suklainen hh-pitoisuuksista. Minä kun en ole löytänyt kunnon tuoteselostetta mistään paketista tahi netistäkään... :?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-18 09:08:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-24 17:10:07
Viestit: 593
Sitten on myös erilaisia ranskalaisia tummia suklaita, kaakaopitoisuus 70-85%. Ainakin Hesan Stokkalta saa ajoittain, joku on vielä luomuakin. Merkkejä en muista, kun ei ole todistuskappaletta paikalla. Muistaakseni hinnat ovat vähän alle 2 egeä.

Eihän niistä löydä hh-pitoisuuksia, nautintoaineita kun ovat vai liekö kyseessä liikesalaisuudet. On niissä sokeriakin, mutta jos kaakaota on tuo mainittu 70-85%, niin ei siihen kovin paljon sokeria mahdu. Tietty kaakaossa itsessäänkin lienee hiilareita. Vaikka ex-sokeriaddikti olen, ja vältän sokeria kaikissa muodoissa, niin tumma suklaa on minulle poikkeus. Syön sitä palan-kaksi aika usein kahvin kanssa, eikä mitään ongelmia. Eikä myös haluja syödä enempää kuin se muutama pala. Mutta jos on tiukka laihdutusvaihe menossa, niin kannattaa harkita kahteen kertaan syökö edes tummaa suklaata, ainakin ennenkuin on tullut tutuksi tämän syömistavan kanssa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-18 09:23:44 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
pätkätöppönen kirjoitti:
Vaikka ex-sokeriaddikti olen, ja vältän sokeria kaikissa muodoissa, niin tumma suklaa on minulle poikkeus. Syön sitä palan-kaksi aika usein kahvin kanssa, eikä mitään ongelmia. Eikä myös haluja syödä enempää kuin se muutama pala. Mutta jos on tiukka laihdutusvaihe menossa, niin kannattaa harkita kahteen kertaan syökö edes tummaa suklaata, ainakin ennenkuin on tullut tutuksi tämän syömistavan kanssa.


Viet sanat suustani.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-18 15:03:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-05-19 23:10:52
Viestit: 24
mitä vittua? Syökö alakarppaajat suklaata? :shock:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-18 15:09:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-19 20:41:53
Viestit: 899
JazkaMu kirjoitti:
mitä vittua? Syökö alakarppaajat suklaata? :shock:

Syöminen on hieman liioitteleva ilmaus.
Naututaan pala kerrallaan, ei syödä toisesta päästä haukkaamalla (kuten ennen) :)

PS Premium Dar 70% maksoikin tänään 1.4€/levy


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-18 19:09:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 20:03:36
Viestit: 471
Stokkalla Lindtin 70% oli €2,60


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)