karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Lindt´n 70% ja 85% suklaan hinta?
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=312
Sivu 1/1

Julkaisija:  suvivilma [ 2004-06-17 21:53:48 ]
Viestin otsikko:  Lindt´n 70% ja 85% suklaan hinta?

Joku puhui täällä jossakin suklaakeskustelussa noista erikoisista suklaista, ja että ovat kalliita mm. Stockmannilla...

Kuinka paljon siellä 100g:n levy maksaa?

Itse kävin tänään "ulkomaanmatkalla" Viipurissa ja levyn hinta oli n.3.5 €. :?

Oliko hjyvä sukla siis hjalpa vai kjallis???

Meillä ei oo Stockkaa :(

Julkaisija:  Pratt [ 2004-06-18 07:08:23 ]
Viestin otsikko: 

Marabou Premium Dark 70% ¨1.6€/levy

Julkaisija:  nuusku [ 2004-06-18 07:13:20 ]
Viestin otsikko:  mistä?

Mistäs tota Marabouta saa?
Onko nekin vaan Stokka tavaraa?Toi on kyl jo ihan edullinen levy =P~
En oo kyllä paljon karkki hyllyissä kulkenut neljään viikkoon mutta ton kohdalla vois pysähtyä... :lol:

Julkaisija:  Pratt [ 2004-06-18 07:19:30 ]
Viestin otsikko:  Re: mistä?

nuusku kirjoitti:
Mistäs tota Marabouta saa?
Onko nekin vaan Stokka tavaraa?Toi on kyl jo ihan edullinen levy =P~
En oo kyllä paljon karkki hyllyissä kulkenut neljään viikkoon mutta ton kohdalla vois pysähtyä... :lol:


Kyllä tuota pitäisi löytyä muualtakin missä Marabouta myydään, tosin ei ihan jokaisen lähikaupan tavaraa.
Valitettavasti juuri tuon puutteeen takia jouduin lopettamaan lähikauppamme käytön, vaikka periaatteesta sitä olen aina kun mahdollista tukenutkin. :(

Julkaisija:  Mirka [ 2004-06-18 08:36:21 ]
Viestin otsikko: 

Jos käy Virossa, niin ehdoton tuominen on Kalev Bitter. Erittäin sopuhintaista, eikä häpeä sveitsiläistenkään seurassa, makuvertailtu on!
En sano, etteikö kallis sveitisiläinen olisi parempaa, mutta ero ei ole hirveän suuri, laatu hakkaa perus taloussuklaat kirkkaasti. Eli huikea laatu-hinta -suhde.

Julkaisija:  pipsa [ 2004-06-18 08:57:31 ]
Viestin otsikko:  suklaasta vielä

tässä ihan blondina taas lähden hieman kyselemään että onko kellään tietoa näiden tummien suklainen hh-pitoisuuksista. Minä kun en ole löytänyt kunnon tuoteselostetta mistään paketista tahi netistäkään... :?

Julkaisija:  pätkätöppönen [ 2004-06-18 09:08:08 ]
Viestin otsikko: 

Sitten on myös erilaisia ranskalaisia tummia suklaita, kaakaopitoisuus 70-85%. Ainakin Hesan Stokkalta saa ajoittain, joku on vielä luomuakin. Merkkejä en muista, kun ei ole todistuskappaletta paikalla. Muistaakseni hinnat ovat vähän alle 2 egeä.

Eihän niistä löydä hh-pitoisuuksia, nautintoaineita kun ovat vai liekö kyseessä liikesalaisuudet. On niissä sokeriakin, mutta jos kaakaota on tuo mainittu 70-85%, niin ei siihen kovin paljon sokeria mahdu. Tietty kaakaossa itsessäänkin lienee hiilareita. Vaikka ex-sokeriaddikti olen, ja vältän sokeria kaikissa muodoissa, niin tumma suklaa on minulle poikkeus. Syön sitä palan-kaksi aika usein kahvin kanssa, eikä mitään ongelmia. Eikä myös haluja syödä enempää kuin se muutama pala. Mutta jos on tiukka laihdutusvaihe menossa, niin kannattaa harkita kahteen kertaan syökö edes tummaa suklaata, ainakin ennenkuin on tullut tutuksi tämän syömistavan kanssa.

Julkaisija:  Mirka [ 2004-06-18 09:23:44 ]
Viestin otsikko: 

pätkätöppönen kirjoitti:
Vaikka ex-sokeriaddikti olen, ja vältän sokeria kaikissa muodoissa, niin tumma suklaa on minulle poikkeus. Syön sitä palan-kaksi aika usein kahvin kanssa, eikä mitään ongelmia. Eikä myös haluja syödä enempää kuin se muutama pala. Mutta jos on tiukka laihdutusvaihe menossa, niin kannattaa harkita kahteen kertaan syökö edes tummaa suklaata, ainakin ennenkuin on tullut tutuksi tämän syömistavan kanssa.


Viet sanat suustani.

Julkaisija:  JazkaMu [ 2004-06-18 15:03:08 ]
Viestin otsikko: 

mitä vittua? Syökö alakarppaajat suklaata? :shock:

Julkaisija:  Pratt [ 2004-06-18 15:09:48 ]
Viestin otsikko: 

JazkaMu kirjoitti:
mitä vittua? Syökö alakarppaajat suklaata? :shock:

Syöminen on hieman liioitteleva ilmaus.
Naututaan pala kerrallaan, ei syödä toisesta päästä haukkaamalla (kuten ennen) :)

PS Premium Dar 70% maksoikin tänään 1.4€/levy

Julkaisija:  glenni [ 2004-06-18 19:09:46 ]
Viestin otsikko: 

Stokkalla Lindtin 70% oli €2,60

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/