Nyt on kyllä pieni pääni pahasti pyörällä..
Olen syönyt Heikkilän ohjeiden mukaan (jo reilu viikon verran), enkä ole ajatellut/laskeskellut sen koommin rasvamääriä. Kuitenkin nyt kirjoituksia lukiessani, olen törmännyt yhä useampaan kirjoitukseen, jossa heidän kerrotaan vähentäneen käyttämäänsä rasvan määrää.. Mikä siis olisi se sopiva/oikea määrä rasvaa päivässä?
Entä onko päivärutiineissani jotain pielessä? Tässä esimerkki arkipäiväni syömisistä:
AAMU (n. klo 05.30): munakas (3 munaa, loraus kuohukermaa, mausteita ja mahdollisesti lisukkeeksi sieniä, pekonia tms. ja voita paistamiseen), sekä lasi vettä
AAMUKAHVI (klo 09.00): siis kahvi, lorauksella kevytmaitoa
LOUNAS (klo 11.00): työpaikkaruokalassa, hieman vaihtelevasti kalaa tai lihaa ja paljon päivän salaattia/raastetta ja juomaksi vettä
ILTAPÄIVÄKAHVI (klo 14.00): maitokahvi
PÄIVÄLLINEN (n. klo 17.30): jotain salaattia tai niin kuin mm. eilen kokeilin
Moussakaa (JOKA MUUTEN OLI AIVAN ERINOMAISTA, KAIKKI KIITOS RESEPTIN KEKSIJÄLLE!!!) tai vain kahvia ja jotain välipalaa (kuten juustoa, hedelmiä tms.), hieman riippuen kuinka kova nälkä on
ILTAPALAKSI mahdollisesti jotain hedelmää..
Kommentteja? Mitä pitäisi muuttaa, jotta myös paino lähtisi laskuun?
Oloni on tällä hetkellä erittäin hyvä

, eikä paino ole noussut ruokavaliomuutoksen myötä, muttei laskenutkaan..
Tiedän, ettei paino välttämättä heti lähde laskuun, mutta ajattelin ottaa heti selvää, jos vaikka ruokailutottumuksissani on jotain todella väärin..
Ja sitten vielä.. Mitkä hedelmät ovat mielestänne parhaita?