| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Alkujeesausta kaivataan http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=342 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | mro47 [ 2004-06-22 12:04:50 ] |
| Viestin otsikko: | |
http://koti.mbnet.fi/lowcarb/dieetita.html http://www.mammadieetti.net/a/glykeeminen_indeksi.htm Näiden linkkien päässä olevilla artikkeleilla minä pääsin alkuun. Vajaa kuukausi on takana ja n. 6 kg hävinnyt, toivottavasi lopullisesti. Tervetuloa vaan joukkoon. |
|
| Julkaisija: | Esikko [ 2004-06-22 13:52:45 ] |
| Viestin otsikko: | |
Heissan! Suhteellisen hyvälle kuulostaa, kannattaa kuitenkin tarkkailla tuota leivän määrää ettei sitä tule mätettyä liikaa, Montihan suosittelee muistaakseni n. 7 hyvähiilarista ateriaa viikossa, joten kovin usein ei kannata sekä aamulla että illalla noita leipiä ja puuroja harrastaa. Ja muistathan valita ruisleiväksi sellaisen missä ei ole niitä vehnäjauhoja - suurin osa nimittäin sisältää niitä. Ketoosi ei kuulu Montignacin ruokavalioon eikä siihen noilla syömisillä kyllä pääsisikään, siinä pitää hiilarit vetää paljon alemmas. Kaloreita ei kannata tuijottaa, syö reilusti proteiineja, rasvaa ei tarvitse syömällä syödä mutta sitä ei tule karsia ruokavaliosta, salaattiin reilusti vaan oliiviöljyä päälle! Tämä on totisesti rentoa puuhaa, ei sovi tiukkuksille! Mutta tuo kaloriajattelu on kyllä karsittava eikä se ihan helppoa ole, vie aikansa. Kysy vaan rohkeasti lisää, täältä kyllä aina saa vastauksen |
|
| Julkaisija: | Lilli [ 2004-06-22 15:49:17 ] |
| Viestin otsikko: | |
Itse olen siirtymässä Montin suuntaan Atkinsilta ja aion toteuttaa sen niin, että syön hiilariaamiaiaisen ( samantapaisen kuin sinä Oliivi!) ja pari kertaa viikossa muna+pekoniaamiaisen. Lounaalla syön sitten perusalakarppityyliin eli vihanneksia ja salaattia sekä protskua (kala, kana, liha). Iltapäivällä joku välipala ja sitten illalla kevyempi (kuten Monti suosittelee) vihannes+ protskuruoka. Ja pari kertaa viikossa hiilihydraatti-illallinen (riisi tai täysjyväpastaa esim. tomaattikastikkeen kera) ilman rasvoja. Oliivi, minustakin ruokavaliossasi näyttää olevan melkoisesti leipää!! Etkö voisi kuvitella korvaavasi illan leipiä ja jugurttia toisella kunnon aterialla (esim. salaattia ja proteiinia). Vai haluatko nimenomaisesti syödä vain kerran päivässä kunnon ruokaa? Itse en Atkins-taustan jälkeen kyllä pystyisi siirtymään syömään noin paljon leipää ja puuroa ja ylipäätään hiilareita Oletko muuten lukenut Montignacin kirjan erityisesti naisille? Minusta siinä oli erityisen hyviä perusohjeita syömisistä! |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|