Morrigan kirjoitti:
Kiitoksia valaisevista vastauksista

eli voin jatkaa rauhassa oliivin syömistä. Harvoin sitä nyt tulee ihan koko purkillista naposteltua, mutta 200g menee niin kevyesti esim iltapalana ja jostainsyystä minulla oliivit pitävät ja vievät nälkää uskomattoman hyvin

Purkillisessa oliiveja on 7,5g hiilareita ja 440kcal mikä ei kyllä ole paha nakki.
Se kai se onkin. Hyvänkään makuista rasvaa ei saa pisteltyä poskeen niin määrättömästi kuin vaikka spagettia (josta puoli kiloa uppoaa naamaan kuin naamaan, ilman edes sen isompaa yritystä). Mitäs jos jatkaisit tällä linjalla?
Morrigan kirjoitti:
Muinaismuija: se on kuule siveellisyys ihan ylimainostettu juttu

minäkin meinasin, että kun hetken tuossa olin jo esillä omalla pärställäni niin nyt sitten vaihteeksi kokovartalokuvalla....

Nyt mä oon kade. Noin söpöjä... Pitäiskö oikeasti siirtyä takaisin pastalinjalle ... mutku... sitten tulee mun puuvillamummokalsarit takasin kuvioihin, eikä koskaam mitään saumasukkia ... tää on tosi epistä! Ja väärin!
Ai niin: tosi kiva nähdä sua taas kehissä ja palstan juttuja rehevöittämässä, Morrigan! (toivottavsti kielikuva ei loukkaa; olet upea!)
terv perjantai-els