karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-13 08:12:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kauhunhetkiä vaa'alla!
ViestiLähetetty: 2005-01-30 12:42:27 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Herranjumala mä pelästyin. Menin viattomasti vaa'alle joka näytti 75,5kg! Eli alotuspainoni + 1 kg olisi tullut lisää eilisestä. Taitaa mennä toi vaaka kaatopaikalle.

Mikä olisi hyvä digitaalivaaka? Ois mukava seurata noita desimaalejakin kuitenkin. Mulla on sellanen kallis "vanhanaikanen" vaaka joka näyttää kyllä aina se oikean painon.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-30 13:16:47 
Poissa
karppi
karppi

Minusta on fiksuinta käyttää koko painonpudotusajan samaa vaakaa.

Itselleni tuli yllätyksenä muutamia vuosia sitten se, että kun vaihdoin vanhan mekaanisen vaa'an digitaaliseen malliin, painoa tuli yllättäen kolme kiloa lisää. Muun muassa siksi suosittelen vaa'an vaihtoa joko laihdutusurakan alussa tai ihan loppuvaiheessa. Muuten saattaa vaikutus motivaatioon olla turhan suuri...

Soehnlen digivaa'at ovat ainakin minulla toimineet moitteetta ja paino on kestänyt vertailun mm. terkkarilla ja painonvartijoissa tehdyn punnituksen kanssa.

Viestin otsikko: Vaaka
ViestiLähetetty: 2005-01-30 21:18:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Näin se paino heittelee muillakin, älä välitä! Itselläni kanssa. Välillä on tippunut sitten seuraavana päivänä taas tullut takaisin, vaikka mitään hiilaripommiakaan ei ole tullut syötyä. Kait se on sitten nestettä? Parasta on käydä vain kerran viikossa puntarissa, näkyy silloin ehkä parhaiten, tähän tulokseen olen itse tullut!

Minulla on jo vuosia ollut Philipsin vaaka, joka näyttää 200g tarkkuudella, hyvin on toiminut !

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-30 23:21:20 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Niin mutta sitten menin olkkarin vaa'alle ja se näytti vähän päälle 70kg. Kyllähän se paino heittelee juu, mulla nytkin kuukautiset ja menin vaan ihan muuten vaan kattomaan paljonko se on.. Toi 75kg kyl vähän säikäytti :) Mutta toi vaaka menee kaatopaikalle, ostettu jostain Euromarketista 10eurolla joten en olettanutkaan että se on gramman tarkka, mutta et viiden kilon heitto.. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-31 14:05:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mä ostin just ennen tätä laihdutusurakkaa upouuden vaa`an, kun kyllästyin heilurivaa`an heilahteluihin... :)
Nyt tämä uusi on elektoninen vaaka, joka näyttää yhden luvun (sadan gramman tarkkuudella), on vielä sattumoisin uimahallin vaa`an kanssa täsmälleen samassa. Merkki taisi olla tuo em. Soehnle ja hyvä on ollut. :wink:

BMI alussa 31,2: nyt 28,2: tavoite 23,3

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00