karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-16 00:30:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-02-04 10:18:45 
Poissa
sintti
sintti

Viikon karppikrapula takana (huono olo ja päänsärky) ja ketostick näytti eilen 1,5 jotakin yksikköä eli kolmanneksi vaalenin ja näläntunne hävinnyt.
Eli taidan nyt olla ketoosissa, mutta mitäs nyt?
Aloitin karppauksen vuosi sitten ja puolessa vuodessa katosi 14kg, mutta sen jälkeen olen jumittanut samassa painossa. Nyt aloitin uudestaan tosi karppaamisen ja olen vähän unohtanut näitä systeemejä.
Eli mitäs tarkoittaa induktio vaihe? Ja nyt kun olen ketoosissa pitäisi laihtumisen taas lähteä vauhtiin?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 12:07:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

induktio-vaihe = aloitusvaihe jossa hiilarit ovat alle 20 eli se millä lähdetään käyntiin (totutetaan kroppaa) ja jonka pituuteen vaikuttaa paljon sinun alkupainosi ja se mitä ruokavaliolta haluat. Jos ei ole paljon pudotettavaa tai haluat syödä hieman vapaammin riittää tuo kaksi viikkoa (kaikki eivät lähde edes induktiosta), mutta esimerkiksi minun induktio vaiheeni on jatkunut jo puolivuotta (eilen tuli täyteen :D ).

Muihin en voi vastat ilman pohjatietoja, mutta niinhän se periaatteessa menee, että sitä painoa lähtee tippumaan, jos syö oikein ja on jotain mitä tippua. Laita pohjatietoa siitä mikä on painosi, mitä ruokailusuuntaa noudatat jne. niin nuo konkarit voivat jatkaa.

Onnea etenemiselle!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 12:55:33 
Poissa
sintti
sintti

Aloituspaino vuosi sitten oli 104kg ja nyt 90kg. Heikkilän oppien mukaan olen syönyt. Eli peurnaa, riisiä ja pastaa en luokittele enään ihmisravinnoksi... ruisleipä joisku kelpaa. En ole koskaan laskenu miten proteiinien, rasvojen ja hiilareiden suhde ruuissani on. Kaippa se on suht oikeanlainen ollut koska paino on tippunut. Toki tuo puolenvuoden jumitus johtuu säännöllisistä repsahduksista (olen sokeriholisti!!) ja siksi nyt aloitinkin puhtaalta pöydältä ikäänkuin uutena karppaajana. Paino ei kyllä kertaakaan tässä viimeisen puolen vuoden aikana ole noussutkaan vaan samassa lukemassa on tiukasti pysytty...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 16:51:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No eihän siinä mitään ongelmia ole, jatkat vain siitä mihin jäit puolivuotta sitten, kun painoa vielä putosi :D .

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00