karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 12:32:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-15 21:30:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-08-22 14:37:29
Viestit: 256
Huomasin mainoksen partiksen luomuversiosta, onko kukaan törmännyt? Ja jos vielä Oulussa olisi törmännyt niin vieläkin parempi... ryntään oitis ostamaan kunhan tietäisi mistä sitä saa :P

_________________
Alennuskoodi iherb.com sivulle. 5 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksesta koodilla GUJ359

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-15 22:37:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-04 14:03:37
Viestit: 135
En ole nähnyt missään tuommoista. Tahtoo! :shock:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-15 22:53:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
Maistettu.Hivenen kalliimpi.Hh:t 4,8/100g,eli hivenen korkeammat,ku karvalakkipartiksessa.Maku jollakin tapaa syvemmin hapan,hyvää on.Ruoanlaittoon oikein mainio.

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-15 23:00:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-05-29 19:20:57
Viestit: 1577
Joo, laitoin toiseen ketjuun, että vuosaaren citymarketista saa sitä, hinta oli 2,99.

Samanlaista kuin tavallinen äijä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-15 23:06:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-08-22 14:37:29
Viestit: 256
Eli ryntäys cittariin siis huomenna... ei ole kyllä paha tuo hinta.
http://www.lindahlsmejeri.com/NewBasicPageFI.aspx?product=29
tuon mukaan hiilarit samat kun normiversiossa. Uskon kyllä luomutuotteisiin niin satasella että tästä tulee jogurtti nro1 meillä.

_________________
Alennuskoodi iherb.com sivulle. 5 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksesta koodilla GUJ359

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-15 23:11:56 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-08-05 17:05:20
Viestit: 33
Minä ostin tänään :) Tykkäsin kyllä, mutta ehkä enemmän ruuanlaittojugu kuin esim. jälkiruokiin. Ja meni mulla kyllä hyvin ihan siltään. Luultavasti tulen jatkossa ostamaan tuota. Kannattaa kokeilla, ei tosin mitenkään järisyttävästi erilaista :)

_________________
Ruokailua ja sapuskoiden säätämistä viewtopic.php?f=11&t=36282


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-15 23:19:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-24 22:38:58
Viestit: 3331
Jännä,että on eri tietoja.Mun purkin kyljessä oli 4,8g/100g Hh:t.Mut samapa tuo varmaan,ja ehkä tosiaan enempi ruoanlaitto-ainetta.Mulla ihan simppelinä jälkiruokajugurttina menee parhaiten Eridanous.

_________________
*Rolling Stones fanin krapula ei näy ulospäin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-15 23:51:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-11 02:37:20
Viestit: 724
Ihmettelin kans tota joku viikko sitten. Pitää varmaan testata. En viimeksi viitsinyt kun oli hinnoiteltu selvästi peruspartaa kalliimmaksi.

_________________
----------------------------------------------
First it is ridiculed.
Second it is fiercely and violently opposed.
Third, it becomes self-evident.
— Arthur Schopenhauer


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-16 00:36:56 
Poissa
vapaakampela
vapaakampela
Avatar

Liittynyt: 2006-08-04 12:31:21
Viestit: 2276
Gali kirjoitti:
Ihmettelin kans tota joku viikko sitten. Pitää varmaan testata. En viimeksi viitsinyt kun oli hinnoiteltu selvästi peruspartaa kalliimmaksi.

Meidän kkk-superissa hintaero oli muistaakseni 15-30 senttiä, eli ei paljon mitään. Espoossa asustelen.

_________________
Motivaatio on sitä, että unelmien ylle vedetään työhaalarit. -Parkes Robinson


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-16 14:52:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-21 11:05:57
Viestit: 549
Täytyy varmaan isompaan kauppaan mennä etsimään, kiinnostuin!

_________________
http://mexikoapuhuvakoira.blogspot.fi/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-16 15:10:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
Killmister kirjoitti:
... että vuosaaren citymarketista saa sitä, hinta oli 2,99.



Toihan on edullista, kun meitin lähikaupassa tavallinen äijä on 3.29. Liiteristä 2.49.
PS. Kaikki säästö on kotiopäin :D .

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-17 15:12:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-05-20 19:14:07
Viestit: 711
Oli joo aika lailla happamemman makuista kuin tavis partis. Mut luomu lämmittää mieltä aina :)

_________________
Kysy multa, jos haluut Oriflame-kosmetiikkaa tai Tupperware-tuotteita. :)
iHerb-koodi BEM663.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-18 13:53:11 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-12-17 10:31:46
Viestit: 3
Tuli myös kokeiltua, cittarista nappasin. Kannattaa ehkä kokeilla ennen kun ostaa koko kaapin täyteen. Itelle ainakin ehkä liian hapanta, tuli lähinnä sitruuna tuosta mausta mieleen.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-21 02:18:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-08-22 14:37:29
Viestit: 256
Onko kukaan vielä Oulusta bongannut???

_________________
Alennuskoodi iherb.com sivulle. 5 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksesta koodilla GUJ359

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-21 14:00:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-05-16 20:50:28
Viestit: 552
Hertsikan k-kaupassa luomu taisi olla yli euron tavallista kalliimpaa.

_________________
Ahneella on paskanen kakka.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-26 19:57:31 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-09-30 21:51:26
Viestit: 22
Outa kirjoitti:
Onko kukaan vielä Oulusta bongannut???


Sattuipa minunkin silmään Oulussa kyseinen vihreä purkki ja paikka oli Kaakkurin City-market. Hinta oli täsmälleen sama kuin ei-luomussa. En kyllä muista paljonko mutta normihintoja varmaan. Ehkä tosiaan aavistuksen happamampi maku kuin normaalissa mutta hyvää yhtä kaikki.

_________________
Paketti voita kaapissa pitää lääkärin loitolla


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-27 00:03:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-08-22 14:37:29
Viestit: 256
Sinne sitten aamulla oitis ryntään :) Raksilan cittarissa kävin viime viikolla ja siellä ei kyllä ollut.

_________________
Alennuskoodi iherb.com sivulle. 5 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksesta koodilla GUJ359

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2008-12-30 00:15:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-31 20:26:46
Viestit: 334
Espoosta löysin Ison omenan Cittarista, hinta n. 3,50 €. Taitaa olla suosittua, kun viikko sitten sunnuntaina hyllyssä oli sen kohdalla tyhjä paikka, tiistaina katsoin uudestaan, niin jotain 3-4 purkkia oli jäljellä. Koostumus vähän eri kuin tavallisessa partaukossa, mutta kermalorauksen ja mustikoiden kanssa tosi hyvää :)

_________________
Syksy 2010: 66kg --> 60 kg, napa 85,5 cm --> 80 cm
Kaneel humpuukilla hotiksi!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2009-01-12 19:10:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-08-22 14:37:29
Viestit: 256
Nyt kun sitten vihdoinkin pääsin Kaakkuriin niin että tätä luomupartista jopa oli hyllyssä. Kyllä maku aavistuksen happamampi mutta myös pehmeämpi kuin tavallisessa partiksessa. NAM.... :P Pitääpä pyytää tätä johonkin lähempänä olevaan markettiin. Hinta oli 3,5e, mutta hintansa väärti kyllä.

_________________
Alennuskoodi iherb.com sivulle. 5 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksesta koodilla GUJ359

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2009-01-12 19:33:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-13 17:06:48
Viestit: 839
neiti_sinisiipi kirjoitti:
Minä ostin tänään :) Tykkäsin kyllä, mutta ehkä enemmän ruuanlaittojugu kuin esim. jälkiruokiin. Ja meni mulla kyllä hyvin ihan siltään. Luultavasti tulen jatkossa ostamaan tuota. Kannattaa kokeilla, ei tosin mitenkään järisyttävästi erilaista :)


Mutta onhan se luomua! :wink:

_________________
Läskiäisrieha


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)