|
Katoin Lidlissä käydessäni sitä makeutusjauhepurkkia (en muista onko sen nimi Canderel vai Cologran, mutta joka tapauksessa). Siinä ei ole sokeria ollenkaan, mutta hiilareita kuitenkin melkeen 100g/100g. Mitä se meinaa? Voiko sitä käyttää esim. leipoessa sokerin asemesta? Purkin kyljessä muistaakseni lupailtiin, että 1 dl makeutusta = 1 dl sokeria.
_________________ Ikinuoren hoitajatyttösen fiiliskarppailua vuoden 2009 alusta. Syömisiä päikkysivulla: "Muffen murkinamatka karppikeittiöön - saa kommentoida!"
|