karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-14 13:41:04

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Enää ei tarvi huulirasvaa
ViestiLähetetty: 2005-02-10 11:29:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämän talven aikana olen huomannut että vanhasta muistista loppusyksystä ostelemani huulirasvat ovat saaneet melko hyvin pölyttyä lipaston päällä ja mihin nyt ovat unohtuneetkaan.

Äsken syömäni siankimpaleen ja salaatin seurana olleen kastikkeen ansiosta suun ympärys on hyvin rasvattu! Ja kahvissa oleva kerma ei ainakaan lisää kuivuutta.

Ja siinä missä tavallista huulirasvaa joutuu lisäilemään vähän väliä, pysyy tämmöinen "ruokarasva" huulilla tuntikausia - säännöllisesti kermakahvia nautittaessa vuorokauden ympäri!

On se kyllä hyvä!

Hmm, säärien iho on vielä hieman kuiva - pitäisikö ruveta syömään sortsit jalassa ja tiputella ruokaa syliin niin loppuisi sekin vaiva?? :roll: :-k

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-10 11:37:27 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Itse olen kyllä yhä huulirasvan suurkuluttaja, mutta ehkä jos muistaisin lotrata enemmän niitä ruokaöljyjä, poistuisi sekin vaiva :wink:

Paras kosteutus kuiville talvisäärille on Johnsonin baby oil (siis vauvan ihonhoitoon tarkoitettu öljy, läpinäkyvässä pullossa). On "hieman" öljyistä, joten suosittelen levittämään heti suihkun jälkeen siellä pesuhuoneessa. Todella hyvä hinta-laatu-riittoisuus-suhde, meikäläinen ainakin heitti kalliit merkkirasvat jonkkaan kun löysin tämän helmen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-10 11:43:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marilyn kirjoitti:
Paras kosteutus kuiville talvisäärille on Johnsonin baby oil (siis vauvan ihonhoitoon tarkoitettu öljy, läpinäkyvässä pullossa). On "hieman" öljyistä, joten suosittelen levittämään heti suihkun jälkeen siellä pesuhuoneessa. Todella hyvä hinta-laatu-riittoisuus-suhde, meikäläinen ainakin heitti kalliit merkkirasvat jonkkaan kun löysin tämän helmen.

Vielä viime talvena kun olin tosi hilseilevä, ostin saman tyyppisiä vauvojen (enny muista merkkejä) ja Nivean suihkuöljyjä. Toimivat ihan hyvin. Nyt ei enää tarvii :lol: riittää pari kertaa viikossa rasvailu ettei koivet toimi raastinrautana.

OT, on muuten myös ensimmäinen talvi kun käsivarsiin ei tule niitä pyöreitä kutisevia läikkiä! Ukolla ja muksuilla on (eivät "karppaa") ja mulla ollut aiemmin joka talvi. Bueno homma tämäkin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-10 13:01:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vauvaöljy on muuten todella hyvä meikinpoistoaine! Iho ei minullakaan ole enää raastinrautaa muistuttava... :shock: Ihanaa! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-10 17:44:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kitty kirjoitti:
Vauvaöljy on muuten todella hyvä meikinpoistoaine! Iho ei minullakaan ole enää raastinrautaa muistuttava... :shock: Ihanaa! :D

Öljyllä saa tosiaan meikit mukavasti poistettua. Itse en käytä vauvaöljyä sen takia, että ne ovat yleensä mineraaliöljyjä. Joillakin ihmisillä ne tukkivat ihohuokoset. Otan öljyä ruokakaapista. Vauvallekin laitoin oliiviöljyä kylpyveteen. Sama juttu hierontaöljyn kanssa, jos sellaista käyttää.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-10 17:45:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

nojoo... meni kaks kertaa...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-10 18:39:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

GIGI kirjoitti:
Kitty kirjoitti:

Öljyllä saa tosiaan meikit mukavasti poistettua. Itse en käytä vauvaöljyä sen takia, että ne ovat yleensä mineraaliöljyjä. Joillakin ihmisillä ne tukkivat ihohuokoset. Otan öljyä ruokakaapista. Vauvallekin laitoin oliiviöljyä kylpyveteen. Sama juttu hierontaöljyn kanssa, jos sellaista käyttää.

Kun olin junioria lykkäämässä laitoksella, katselin vauvalan pullorivistöä - joka pullossa luki "oliiviöljy"

Ostin sitä Widmerin silmävoidetta, maksoi reilun 14 egeä (ihmeen halpaa, odotin pahempaa). Kerron myöhemmin, onko siitä mihinkään.

Ja perskuta, tämähän meni ihan väärään topiikkiin.... Oikea osoite on "arvet ei parane"

Noh, em. voiteesta kehuttiin löytyvän vaikka mitä ominaisuutta että jääköön tänne :roll: :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00