Pakkanen, kyllä mä uskon selviäväni parista viikosta, kun tuon ruokakorin käyttö ei oikeastaan vaadi multa itse minkäänlaista seuraamista

Ja syömisongelmiin liittyen karppaus pelastaa mut ihan täysin, koska kaloritietoisuus katoaa taivaan tuuliin. Juuri vedin melkein 1000 kalorin aterian, eikä tuntunut ollenkaan pahalta. Yläkarppilinjalla taas jo 500kcal yhdestä ateriasta aiheutti huonon fiiliksen. Rasvakammoisuutta mulla ei onneksi koskaan ole ollutkaan, joten kyllä tämä taitaa meikäläisen juttu olla

Dumpo, juu ei tosiaan ollut, kuten jo viestissäni sanoinkin, että illalla lisää kasviksia. Samoin ruokapäikystäni pääsee näkemään nopealla silmäyksellä, että illan annoksessa oli n. 400g kasviksia, kaalia, porkkanaa ja sipulia. Fetaa en edes ajattele hiilarin lähteena vaan rasvan, eihän siinä ole hiilareita juuri mitään? o.O Tuli myös vähän valvottua, joten tein yöllä vielä yhden minuuttileivän, sitä en ole ehtinyt merkata päikkyyn.
Nyt on tosiaan taas parina päivänä tullut syötyä reippaasti, yleensä nälkä tulee vasta 6h heräämisen jälkeen suunnilleen, mutta tänään söin esim. heti herättyä 2 minuuttileipää, jossa oli täytteenä reilusti rasvaa (majoneesia ja juustoa). Laihdutuksen kannalta 2000-3000 kcal päivän saldona ei varmaan ole se ihanteellinen tavoite minun kokoiselleni, mutta kun kroppa pyytää ruokaa, niin syön. Veikkaisin, että kehoni nyt korjailee syömisongelmien aiheuttamia vaurioita ja sen takia välillä tulee syötyä ihan hirveästi ja sitten taas yhtenä päivänä ei tulekaan syötyä niin hirveästi. Tuo ruokapäikky on kyllä hyvä siitä, että näen tämän ruokailurytmini helposti. Jos tämä "jojoilu" jatkuu vielä pari viikkoa pidempään, sitten alan jo itse vähän hallita syömisiäni, sillä parin päivän reilu syöminen ja yhden päivän puolipaastoilu, vaikka tulisikin kuinka luonnostaan tahansa, ei karppaillessakaan eroa paljoa aiemmista ongelmistani.
Kuulostipa tuo selostukseni nyt hankalalta, pahoittelen jos sekoittaa, mutta syömiseni tosiaan ovat nyt vähän outoja vähän aikaa. Kropan tarpeiden mukaan menen nyt kuitenkin vielä toistaiseksi. Kyllä tää tästä.