| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Cardiomega ja raskaus http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=39898 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Sapfo [ 2009-03-24 08:47:54 ] |
| Viestin otsikko: | Cardiomega ja raskaus |
Kyselen täältä kun perhekarpit on aika hiljaisia yleensä ja haluaisin tietoa pian. Eli onko ok syödä näitä cardiomega 900mg raskauden aikana? Omega3 suositellaan joo mutta nämä cardiot on kai tujumpia. Olen ottanut nyt 2 tabua per päivä. |
|
| Julkaisija: | Empu [ 2009-03-24 09:39:44 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Cardiomega ja raskaus |
kysypä omalta lääkäriltäsi, on sen luokan juttu tuo raskaus.... ja sitä paitsi viewtopic.php?f=1&t=3699 |
|
| Julkaisija: | S.J. [ 2009-03-24 10:50:49 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Cardiomega ja raskaus |
Olen raskaana 12 vko:lla ja otan joka päivä yhden cardiomegan ja 2 e-epaa (650mg) eli yhteensä kalaöljyjä tulee mulla 2200mg ja tämä tuntuu mulle passaavan... mutta mulla on keskittymis- ja puhehäiriöitä jotka kalaöljy saa katoamaan joten en ole tinkinyt näistä nyt edes raskaana ollessa. Käsittääkseni vauva imaisee äidin omega3:t kehittyessään mistä voi sitten seurata synnytyksen jälkeistä masennusta ym. mukavaa joten uskoisin että kalaöljy on hyväksi, kunhan vaan ostaa laadukkaampaa ja puhtaampaa ettei mitään haitallisia myrkkyjä kerry (itse luotan just näihin tolosen kapseleihin). Mutta voithan varmistaa asian vielä lääkäriltä mutta minusta tuo annos ei kuulosta mitenkään huonolta varsinkin kun otat tuollaista laadukasta valmistetta. Tosin raskauden loppupuolella saattaisi olla järkevää puolittaa annostus sillä kalaöljy ohentaa verta ja synnytyksessä voisi olla hyvä ettei veri ihan mahdottoman vetisen juoksevaa olisi. |
|
| Julkaisija: | Sapfo [ 2009-03-24 14:49:44 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Cardiomega ja raskaus |
Kiitos! Luin verkkoapteekin sivuilta että cardiomegaa saa syödä raskaana ollessa. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|