Minä tykkään makeista siidereistä, suosikki on Golden Capin Apple Light

Hiilareita 0,8g/d. Joskus kun tekee mieli jotain oikein makeata, valinta on Rekordelin Dragon Fruit, vähän enemmän hiilareita, mutta ei niitä pysty juomaan kuin yhden

Arkijuoma minulla on Pepsi Max, juon vain ja ainoastaan sitä, sellaiset 2-3litraa päivässä. Mutta enpä juo kahvia enkä vettä. Outo vipeltäjä, mutten ole koskaan pystynyt juomaan niitä. Niinä päivinä, joina tulee otettua, yleensä 3 kertaa viikossa, syön ihan karppinormaalisti. Niin kännissä en ole, että hiilareita olisin sortunut syömään. Seuraavana päivänä jatketaan ihan normisti, jos ruokahimoja on, niin aina löytyy karppivaihtoehto. Esim. pizzasta voi haarukalla kaapimalla syödä vain päällysteet

Kuivia siidereitä en pysty juomaan, niissä on kuitenkin hiilareita noin 2g/d.. Menee nuppi sokerista sekaisin. Vedän, tai ainakin yritän, alakarpilla, eli tavoite on pitää hiilarit alle 20. Esimerkkinä, jos juo 10 tölkkiä omena lightia, tekee se 10 x 3,3 d = 33desiä x 0,8 = 26,4 g/hh tai vertailuna kuiva omenasiideri 33desiä x 2 = 66g/hh. On siinä pieni ero. Eikä sitä nyt sentään aina mitään 10 tölkkiä vedetä

Kai..

Kun vetää alakarpilla, voi alkuun olla ongelmia viinansietokyvyn kanssa, mutta menee ohi.. Siedätyshoitoa

Tosin minulla ongelmia tulee heti jos juon vaikka kuivaa siideriä.. mitäköhän tapahtuisi jos joisin entistä lempijuomaani, kultalonkeroa 11g/d hh..