Kolme päivää karpannut ja toivo alkaa mennä. Olen hukassa syömisten kanssa. Munat ja pekoni tulee korvista ulos, keitetyt kasvikset ja kala myös. En oikeasti tiedä mitä söisin. Päivän ruokavalio on suunnilleen tällainen: Aamulla turkkilaista jogurttia ja appelsiini, lounaaksi kahden munan munakas tonnikalalla + tomaattia+ kurkkua+ jäliuunileipä viipale, välipala 1/2 omena, päivälliseksi paistettu sei n. 70 g, puolikas punasipuli ja vähän paprikaa, tomaattia, paistamiseen voita, jälkiruoaksi mustikka rahkaa ( ilman sokeria tietty). Iltapalaksi jälkiuunileipä siivu.
Ongelmana on se että en syö juustoja ja enkä leikkeleitä. On vaikea miettiä että mitä pientä voisi syödä jumpan jälkeen tai muuten välipalaksi jos on nälkä. Täytyy kyllä sanoa että ei ole kamalasti nälkä ollut ja hyvin olen kuosissa pysynyt, siis en ole langennut pastan, riisin, sokerin ja viljan syömiseen paitsi tuo jälkiuunileipä
On ruokavaliossa liikaa hiilareita? Laihtuuko tällä keinoin vai pitääkö olla vielä tiukempi? Olen kyllä sitä mieltä että kaloreita jos laskee niin en saa "niitä" tarpeeksi.