^no ei ole
Mä teen niin, että jos tiedän et on pitkä päivä tulossa, niin syön ihan hirmu rasvaisen munakkaan kinkulla/vatajan nakilla, ja rehut siihen päälle. Sit on ihan tosi energinen olo koko päivän, jos ei juo välillä vettä kummempaa. Seuraavan kerran syön sit taas kotona.
Olen itsekin sosiaalinen kahvilassa istuja luonteeltani. Meen aina kun siltä tuntuu (sithän tää homma ei pelitä, jos joutuu luopumaan ihmissuhteista

), ja juon sen kahvin tai teen.
(Joskus napsin leipäjuuston lisäksi, jos on jo aito nälkä. Tai kermajätskiä, jos siltä tuntuu, tai sit voi olla joku pähkinäpussi varalla,tai ennen oli se suklaa matkassa).
Ne tyypit, joiden kanssa kahvittelen useimmiten, tietää mun dieetti-idean, eikä siitä haloota synny. Alkuun sitä tietysti käytiin läpi, mut sittenpä se on vakiintunut tapa enää.
Joten tsemppiä vain sinullekin! Hae se oma tyyli, poikkea tarpeen vaatiessa, ja nauti valinnanvapaudesta
