karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 20:57:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Mitä on "voikaali"?
ViestiLähetetty: 2009-03-31 07:03:57 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2009-03-24 12:59:05
Viestit: 22
Siinähän se kysymys tulikin.
Tuolla jossain ketjussa herrrkullinen kuva oli, mutta miten se valmistetaan?
*kiittää jo etukäteen!* :)

Niin ja laitanpa tähän samaan, että kun meette vaikka kebabille, mitä tilaatte?
Siis juu, ihan sitä lihaa ja salaattia, mutta saapiko ottaa sitä soossia? JA se iiihana valkoinen salaatinkastikehan tietty on sokeripommi, ja näinollen kiellettyä..? vai..?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä on "voikaali"?
ViestiLähetetty: 2009-03-31 07:48:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-18 07:53:47
Viestit: 5546
viewtopic.php?f=2&t=26844&p=428198&hilit=voikaali#p428198

En tiedä kaikista, mutta se valkoinen salaattikastike lienee majoneesia. Me haetaan kebut aina kotiin, jolloin kevennän sitä partaäijällä.

_________________
Infinite Diversity in Infinite Combinations.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä on "voikaali"?
ViestiLähetetty: 2009-03-31 09:40:35 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2009-03-24 12:59:05
Viestit: 22
Kiitos!!!

Hei tuo olikin loistava idea!!Partaäijä varmaan sopiikin loistavasti!
Millä maustat sen, vai laitatko ihan sellaisenaan?

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)