| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Mitä on "voikaali"? http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=40029 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Enni [ 2009-03-31 07:03:57 ] |
| Viestin otsikko: | Mitä on "voikaali"? |
Siinähän se kysymys tulikin. Tuolla jossain ketjussa herrrkullinen kuva oli, mutta miten se valmistetaan? *kiittää jo etukäteen!* Niin ja laitanpa tähän samaan, että kun meette vaikka kebabille, mitä tilaatte? Siis juu, ihan sitä lihaa ja salaattia, mutta saapiko ottaa sitä soossia? JA se iiihana valkoinen salaatinkastikehan tietty on sokeripommi, ja näinollen kiellettyä..? vai..? |
|
| Julkaisija: | Rinette [ 2009-03-31 07:48:54 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mitä on "voikaali"? |
viewtopic.php?f=2&t=26844&p=428198&hilit=voikaali#p428198 En tiedä kaikista, mutta se valkoinen salaattikastike lienee majoneesia. Me haetaan kebut aina kotiin, jolloin kevennän sitä partaäijällä. |
|
| Julkaisija: | Enni [ 2009-03-31 09:40:35 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mitä on "voikaali"? |
Kiitos!!! Hei tuo olikin loistava idea!!Partaäijä varmaan sopiikin loistavasti! Millä maustat sen, vai laitatko ihan sellaisenaan? |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|