Hei!
Tänne ajauduin kun etsiskelin tietoa vähähiilihydraattisista ruokavalioista.
Kun tarkkaan olen asiaa ajatellut, tää ehkä mulle sopisi koska en pahemmin välitä esim leivästä ja perunasta vaan olen pakolla opetellut syömään painonvartijoitten dietin takia.
PV:n avulla olen saanut pois 18kg heinäkuusta, mutta tän vuoden puolella on lasku stopannut! Kärsin myös nesteen kerääntymisestä mikä ehkä voiskin johtua liiasta hiilihydraatista.. Repsahdusten aikana, syötyä karkkia ja pullaa (heikkolenkki) on olo kun täytetyllä vesi-ilmapallolla ja jano kova.
Nyt olis vielä tiputettavaa n. 10kg jolloin olisin 147cm/52kg mikä kuulostais ihan hyvältä näin aluks.
Luin tota ohjetta aloittelijoille, mutta tosiasiassa en saanut muuta irti kuin että pitää lukea kirjoja. No, nyt tähän hätään niitä ei löydy, pitäis kai lähteä tonne kirjastoon etsikkoretkelle.
Onko mitään ns. ensiapuohjeita, perus ruokia tms. mitä noudattaa kunnes kirjastoon pääsee, MAANANTAIHAN ON PARAS PÄIVÄ ALOITTAA
Toinen kysymys olis että mikä sitten avuksi makeannälkään??? Saako hedelmiä, esim omenaa, syödä?
Kolmas kysymys; Mitä tarkoittaa tämä paljon puhuttu ketoosi?
Kiitokset kärsivällisyydestä ja jos joku vielä (varmaan jo tuhannen kerran) vastata