karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-13 23:20:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Apua, hiilarikoukussa!
ViestiLähetetty: 2005-03-02 10:19:19 
Poissa
sintti
sintti

Aloitin viime viikolla alakarppailun ja pääsin tosi hyvään vauhtiin. Olo oli mahtavan energinen! Viime viikonloppuna tuli sitten bileiltyä...Söin krapuloissani hiilareita ja jäin koukkuun! :( Kaiken kukkuraksi sain vatsataudin ja nyt en tiedä miten pääsisin takaisin viime viikon rytmiin. Eilen en kerta kaikkiaan pystynyt syömään lihaa, ajatuskin ällötti. Yritin aloittaa tänään uudestaan, mutta viikonlopusta jääneet herkut huusivat nimeäni ja repsahdin taas hiilareihin. Ja jotkut vielä väittävät, ettei hiilareihin muka voi jäädä koukkuun!!! Tahdonvoimani on yleensä toiminut melko hyvin ja viime viikolla ei tehnyt tiukkaakaan, mutta nyt tarvitsen potkua persuksille. Olisiko teillä kokeneemmilla antaa vinkkejä, miten pääsisin takaisin oikeille raiteille? Miten te toimitte repsahduksen jälkeen?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-02 10:48:53 
Poissa
chilikarppi
chilikarppi

Repsahduksen jälkeen pitää ottaa oikein tiukasti viikko pari. Eli tiputtaa ne hiilarit sinne 20g/päivä, siinä ne himotukset sitten taas karisee ja pääsee koukusta irti.

Cocktonhan tuossa näytti oikein malliesimerkkiä :lol:

Viestin otsikko: Hiilarikoukusta
ViestiLähetetty: 2005-03-02 11:27:37 
Poissa
sintti
sintti

Yritänkin kovasti päästä takaisin siihen n. 20g/pvä, mutta kun en pääse vauhtiin:/ Olisi helpompaa, jos voisin syödä esim. rahkaa ja makeutusaineita, niistä saa ihania "vieroitusherkkuja", mutta vatsa ei kestä kumpiakaan:( Juustojakaan en voi juurikaan syödä, joten ruokavalion niukkuus tekee vauhtiin pääsemisestä vaikeampaa. Mutta pakko vaan yrittää, olen yrittänyt psyykata itseäni lukemalla tätä palstaa:)

Vähän sama fiilis minulla oli kuin Cocktonillakin;) Muuten en repsahtanut ihan niin pahasti, mutta pullan suhteen vielä paremmaksi - söin munkin, ekaa kertaa yli vuoteen;)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-02 11:45:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kookoskerma on hyvä rahkan korvike marjaherkuissa jos ei massu siedä maitotuotteita. Valintalosta ja Euromarketeista olen löytänyt kara -merkkistä kookoskermaa 2 dl:n tetrassa. Siihen voi myös sekoittaa kaakaojauhetta ja saa aikaiseksi suklaavanukkaan tapaisen herkun. Makeutusainettakin voi lisätä jos niitä ruukaa käyttää mutta minulle riittää kookoksen oma makeus.

Viestin otsikko: Kookoskermasta
ViestiLähetetty: 2005-03-02 12:34:39 
Poissa
sintti
sintti

Tsili: vaahtoutuuko tuo kookoskerma vai miten siitä saa vanukasmaista?Kiitos vinkistä, RAKASTAN kookosta!:)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-02 13:06:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kookoskerma on aika paksua jo itsessään ja kun siihen sekoittaa kaakaojauhetta niin se sakeutuu, vaahtoa en ole koskaan kokeillut saada aikaiseksi. (minulle vanukas on sellaista tiivistä tavaraa ei vaahtomaista)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00