karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-15 07:24:30

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Missä viipyy krapula?
ViestiLähetetty: 2005-03-24 12:57:08 
Poissa
sintti
sintti

No nyt se sitten tapahtui, jäkälän eka repsahtaminen. Niin sitkeä olin, mutta eilen naapurin emäntä toi vastapaistettuja maalaisruisleipiä pari kappaletta. Ne huutelivat mulle kokopäivän kaapista, mutta pysyin skarppina. Illalla lapsille niitä laittaessani "huomaamatta" puraisin kuoret palasesta pois :arrow: the Addams familyn käsi tunki puolikkaan ruisleivän suuhuni...sen täytyi olla se irtokäsi, jos joku on katsonut sen leffan...Mutta nyt odottelen henkistä/fyysistä krapulaa, muttei ole vielä tullut, eikö olisi pitänyt oireita tulla jo jos on tullakseen? Tänään tämän julkisen "tunnustuksen ja nöyryytyksen"saattelemana keitin 15kpl paketin kananmunia ja kohta rupeamme lasten kanssa niitä maalaamaan...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-24 14:36:50 
Poissa
sintti
sintti

Lisää tunnustuksia :D
Minä taas ostin eilen sitä 85 prosenttista Lindtin tummaa suklaata ja ahmin koko paketin (OLI ÄLLÖTTÄVÄN MAKEATA!!!! :x )
Ei tullut kipuja mutta tunti pari sen jälkeen (kun verensokeri ilmeisesti laski huiman nousun jälkeen) vajosin melkein koomaan. Makasin sängynpohjalla 3 tuntia kykenemättä tekemään yhtikäs mitään. Maatessani siinä ajattelin, että tällainen olin ennen alakarppailua AINA. Eli ei kiitos ei enään noin paljon nopeita hiilareita kerralla :wink: !

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-24 14:49:12 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Jos minulla olisi mahdollisuus maistaa tuoretta, itseleivottua leipää, niin maistaisin. Ei sitä joka päivä tapahdu, eikä tarvitse ahmia suuria määriä.
Eihän leipä mikään SYNTI ole, vaikka sen liikakäyttö ongelmallista olisikin.

Suklaalevyissä on yleensä semmoisia uria, jotka helpottavat levyn paloittelua. Niitä kannattaa käyttää. Yleensä syön itse max 2 palaa.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-24 15:06:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mirka kirjoitti:
Suklaalevyissä on yleensä semmoisia uria, jotka helpottavat levyn paloittelua. Niitä kannattaa käyttää. Yleensä syön itse max 2 palaa.
:lol:

Mirka, itsekurin kuningatar =D>

Phoebe

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-24 15:31:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mirka kirjoitti:

Mä en ehdi edes huomata moisia uria kun syön suklaani niin nopsaan. :oops:

Mutta minäpä söin äsken perunoita pari kpl. :!: Teki mieli kalakeittoa, ja minähän sitten keitin ja söin, ja nautin oikein antaumuksella. Hetihän tietenkin olen aivan veto pois, ihan kuin vanhoina "hyvinä" aikoina. Mutta ei se mitään, oli se niin hyvää. 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-24 16:28:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:shock: mitä uria?Mä ainakin ennen söin kokolevyn ja kerralla :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-24 17:55:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tunnustan... mämmiä kerman kera jälkkäriksi tunti sitten. Nyt meinaa uni tulla ihan väkisin. zzzz... :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-24 18:05:30 
Poissa
heikoinlenkkikarppi
heikoinlenkkikarppi

Mä en tunnusta mitään mutta väsyttää silti.. :wink:
Tosin tuli tuolla töissä sitten harrastettua tätä kiellettyä napostelua.. muutaman tunnin sisällä napsin kaiken kaikkiaan ainakin 10 lihapullaa :oops: mutta eipä siellä olis ollu aikaa istua niitä alas syömään! PRKLEN ihmiset kun niitten pitää ängetä huoltoasemalle syömään! Söisivät kotona ennenkun lähtee reissuun :evil: :evil: ( :oops: )

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-24 18:23:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Eilen illalla kävi sitten pitkästä aikaa niin, että syömisen seurauksena sammuin kuin saunalyhty.

Tein täysjyvävehnäiselle tortillapohjalle pizzaa, kun en laiskuuksissani jaksanut muutakaan väsätä. Pakastimessa oli neljä tortillapohjaa, jotka päätin tehdä kaikki pizzoiksi ja päällysteet oli hyvinkin alakarppia: jauhelihaa, metua ja kermajuustoa. Yleensä yhdestä tortillasta ei tule mitään oireita, mutta nähtävästi kaksi tortillaa oli kropalle liikaa: sammuin sängylle opinnäytetyöni päälle, jota oli tarkoitus tutkia vielä pitkälle yöhön :shock:

Siippakin oli ihmeissään kun tuli iltavuorosta ennen yhtätoista, vaimokkeella kirjaimellisesti taju kankaalla jo siihen aikaan :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00