karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-17 03:32:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: minä aloitan nyt!
ViestiLähetetty: 2005-04-10 13:06:24 
Poissa
sintti
sintti

Terve,
Jonkin aikaa olen tätä palstaa lukenut, ja karppaustakin aika lievässä muodossa jo yrittänyt. Nyt kuitenkin päätin aloittaa ihan tosissani. :twisted: Heikkilän, Searsin ja Montyn kirjat on luettu, joten jotain asiasta jo tiedän. Käytännön jutut on vielä selvitettävä. Olen täys sokeriaddikti, 200 g suklaata päivässä ei ole mulla mikään ihme :oops: mutta nyt ne poistuu! Vyötäröä olis tarkoitus saada taas vähän esille. Liikun paljon ja harrastan muuten terveellistä elämää 8) , mut syömiset ovat olleet aikalailla huonolla mallilla... Jos kirjoitan tänne julkisesti kaikki kielletyt mitä ehkä saatan suuhuni pistää, niin jospa niiden määrä pienenisi :x

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-10 13:54:39 
Poissa
sintti
sintti

Heips kaikille!

Terve vaan ja onnea sick, meitä on sitten ainakin tänään kaksi, jotka siirrymme piilokarpeista esiin. 8)
Itsekin olen jo jokusen ajan palstaa suurella innokkuudella tutkaillut ja paljon hyviä ohjeita ja neuvoja bongaillut.
On ollut mukava seurata keskusteluja ja samalla on oppinut "tuntemaan" jo useamman kirjoittajan ja heistä on tullut jollain lailla "tuttuja", vaikka itse olen ollut ihan ääneti.
Noh, kääntäkäämme siis uusi sivu auki tänään! :D

Kirjallisuuttakin on tullut kahlattua läpi ja mm. Salmenkaita & Tavin kirjan hankin ihan omaksi, siinä kun tuntui olevan niin paljon mielenkiintoista asiaa, että on mukava tarvittaessa lukea uudelleen.
Samoin Heljä Suuronen-Geib/ Kivikautta kiloille ja Solakaksi mielen voimin ovat minusta hyviä.
Olen myös lukenut Montya ja Heikkilää ja jokunen muukin, mutta ei tule nyt mieleeni.

Varsinaisen karppailun aloitin noin parisen kuukautta ystäväni innostamana ja edelleen jaksan ihmetellä sitä energiaa ja hyvää oloa mikä tämän kaiken myötä on tullut! Ja mikä parasta kilot ovat lähteneet vauhdilla liikkeelle.....

Olen myös aina ollut varsinainen sokeriaddikti, mutta ihmeekseni sekin on hellittänyt ja mitään ihmeempiä mielitekoja ei ole ollut.
Ja olen tavattoman onnellinen siitä, että nythän minä vasta saankin herkutella. Kuten mieheni totesi tässä, että minähän syön vain pelkät herkut... niinpä, totesin vain!

Olen myös saanut hyvältä ystävältäni tukea asiaan suggestion avulla ja olen varma, että sillä on ollut iso merkitys tämän hetkiseen olotilaani, asenteeseeni itseäni kohtaan ja mikä parasta...olen oppinut rentoutumaan.
Halaus sinimarjalle! O:)

Ja nyt kun rohkenin minäkin avata sanaisen arkkuni niin täällä siis ollaan :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-10 17:13:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heipähei, Papunen ja Sick!

Terrrrvetuloa, kumpikin :lol:

Joillekin riittää sokeriaddiktiosta pääsemiseen pelkkä karppaukseen siirtyminen, sitten on meitä, jotka tarvitsevat lisäksi suggestioita / hypnoosia alitajunnan tueksi.

Joka tapauksessa saatte lämpimät onnittelut päätöksestänne noudattaa tätä herkkudieettiä ja voida paremmin. Ja kiva, että olette täällä, eikös tämä ole vähän kuin AA-kerho meille sokeriholisteille - tuetaan toisiamme, kevennetään sydäntä, saadaan tietoa. Aivan mahtava tuki.

Lukemisiin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-10 18:33:16 
Poissa
karppi
karppi

Tervetuloa!

Kätevää, kun saa toivotettua kahdelle kerrallaan :wink: .

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-10 19:28:00 
Poissa
sintti
sintti

Tervetuloa minunkin puolestani, hyvän valinnan olette tehneet.

Itsekin totaalisena sokeriaddiktina voin kertoa, että jo 5 päivän karppaamisen jälkeen sokerihimo on kaikonnut. Ikinä ennen, en edes sairaana, ole voinut vierestä katsoa kun muu perhe mussuttaa karkkia, pullaa, sipsejä sun muuta.

Tunnen itseni jo nyt voittajaksi!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00