Alkoi ärsyttämään nämä muutaman lisäkilot, ja etsiskelin netistä jotain kivoja vinkkejä. Löysinkin nämä sivut, ja innolla olen teidän juttujanne lukenut!
Olen n. 163 cm pitkä ja paino on kai suunnilleen siellä 61-63 kg, en ihan tarkalleen tiedä kun ei ole vaakaa.

Tarkoitus olisi päästä laihtumaan tuonne ehkäpä 53-55 kg tietämiin, minkä painoinen olen ollutkin aiemmin. Mutta kai se on tämä tuttu tarina... naimisiinmeno, raskaudet, istumatyö jne... Alkaa sitä tässä ihan akkaantua. Olen kuitenkin vasta 30, enkä halua näyttää vielä äidiltäni...
Minulla on todellinen ongelma itsekurin kanssa, sitä kun ei millään meinaa löytyä sen vertaa, että voisi olla herkuttelematta! Yleisesti ottaen syön suht terveellisesti, mutta tulee naposteltua kaikenlaisia herkkuja. Liikuntaakin pitäisi harrastaa, mutta kun ei millään viitsi

. Olen jo vuosia käynyt punttisalilla enemmän tai vähemmän, mutta raskauden aikana jätin sen pois, kun oli niin paha olla. Onhan siitä raskaudesta jo vuosi, mutta kun ei viitsi niin enpä ole sitten paineita ottanut!
Joskus vuosia sitten ostin Montignacin kirjan, ja sillä ruokavaliolla laihduin muutamia kiloja. Minulla aina ollut pömppömassukin katosi, samoin ikuiset vatsavaivat! Oli tosi hyvä olla, mutta se sitten jäi kun se peruna on niiiiin hyvää..
Nyt olen taas (kuten joka hel****in maanantai) pyhästi vannonut aloittavani laihdutuskuurin/elämäntapojen muutoksen! Aion aloitella välttämään taas perunaa yms. Karkit lähtevät myös, paitsi että pakko sallia itselle xylitolinamuja toisinaan.
Ja punaviiniä ei jätetä!!
Yksi ongelma olisi... Meillä käy aika paljon vieraita, ja toki silloin tulee keitettyä kahvit. Kahvin kanssahan tulee tarjottua myös pullaa tms. Miten ihmeessä minä siitä selviän?? Mitä olette itse kahvin kanssa syöneet, jos jotain haluatte pupeltaa?
No, täytyy tästä lähteä tekemään ruokaa (paistettuja broilerin suikaleita, wokkivihanneksia ja raejuustoa). Pitäkää mulle peukkuja!