Olen nyt toista päivää alakarppina ja kyllä täytyy sanoa että on tämän päivän ruokavalistus tehnyt todellakin tehtävänsä. Tuntuu ihan kamalalta syödä juustoa ja muuta rasvaista sekä paljon lihaa, kalaa ja kanaa ja vielä kananmuniakin.
"Normaali"ruokavaliossani (eli jatkuvassa dieetissä) ei ollut rasvaa juuri nimeksikään, proteiinia söin kerran päivässä ja hedelmiä, puuroa ja leipää PALJON! Ja se rasva mitä söin oli pääasiassa oliiviöljyä. Täytyy tehdä itselleen todella kovasti käännytystyötä jotta pääsee noista entisitä kuvitelmista eroon jo ihan mielenterveydenkin kannalta; kukapa jaksaisi jojottelua kovin pitkään. Olen jo 3 kertaa laihduttanut painonvartijoitten pisteillä 20kg ja lihonut ne salamana takaisin kun pisteitten lasku on loppunut. Tällaisten kokemusten perusteella pitäisi olla aina pisteillä.
Olo on kyllä nyt ollut mitä mainioin. Tarkoituksena on aloittaa ketoosivaihe lähiaikoina, kun saan tietää olenko raskaana vai en... tietysti jos olen niin painonpudotus saa jäädä vähäksi aikaa!

Ylimääräisiä kiloja on tällä hetkellä n. 10.