karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-17 14:30:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Rasva kammottaa!
ViestiLähetetty: 2005-04-14 07:23:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Olen nyt toista päivää alakarppina ja kyllä täytyy sanoa että on tämän päivän ruokavalistus tehnyt todellakin tehtävänsä. Tuntuu ihan kamalalta syödä juustoa ja muuta rasvaista sekä paljon lihaa, kalaa ja kanaa ja vielä kananmuniakin.

"Normaali"ruokavaliossani (eli jatkuvassa dieetissä) ei ollut rasvaa juuri nimeksikään, proteiinia söin kerran päivässä ja hedelmiä, puuroa ja leipää PALJON! Ja se rasva mitä söin oli pääasiassa oliiviöljyä. Täytyy tehdä itselleen todella kovasti käännytystyötä jotta pääsee noista entisitä kuvitelmista eroon jo ihan mielenterveydenkin kannalta; kukapa jaksaisi jojottelua kovin pitkään. Olen jo 3 kertaa laihduttanut painonvartijoitten pisteillä 20kg ja lihonut ne salamana takaisin kun pisteitten lasku on loppunut. Tällaisten kokemusten perusteella pitäisi olla aina pisteillä.

Olo on kyllä nyt ollut mitä mainioin. Tarkoituksena on aloittaa ketoosivaihe lähiaikoina, kun saan tietää olenko raskaana vai en... tietysti jos olen niin painonpudotus saa jäädä vähäksi aikaa! :) Ylimääräisiä kiloja on tällä hetkellä n. 10.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-14 07:27:33 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

No ala sitten vaikka jollain zonella. Sen tarkasti laskettu 30% rasvaa on aika hyvä starttipaikka monelle rasvakauhuiselle. Eikä sitä katsota yhtä pahaksi terveysriskiksi edes tuolla virallispuolella...

Nimmarilla "...piilorasvaan kyllä tottuu aika nopeasti...8)"

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-14 10:01:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Olin muutama vuosi sitten Zonella, enkä siitä oikein tykännyt. PV pisteisiin kyllästyneenä kaikenlainen laskeminen ja mittaaminen tympii. Mutta luulen että pääsen kyllä hyvin pian sinuiksi tämän alakarppaamisen kanssa, juustohiiri kun olen eikä kermakaan maistu pahalta! :D Mukavaahan se on ihmisen syödä kunnolla eikä kituuttaa kurkkuleivällä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-14 10:07:52 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

No mutta jos kerma ja juusto (ja pähkinät ja kookoshiutaleet?) käyvät, niin eihän tässä pitäisi mitään ongelmaa. Ei sillä rasvalla ole mikään pakko lotrata, ei ainakaan näkyvästi. Ja aika nopeasti oppii, että rahkakin maistuu paljon paremmalta ranskankermalla tai smetanalla pyöristettynä.

Onnea matkaan toivottelee els

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00