karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-23 17:21:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ensiaskelia
ViestiLähetetty: 2005-04-17 19:33:45 
Poissa
sintti
sintti

Juu, näin sitä aloitetaan.. satuin joskus n. 5 vuotta sitten lukemaan Montignacin teoksen ja siitä asti on ollut tiedostamatonta aivotoimintaa, koska nyt kun törmäsin tänne sivustolle huomasin, että joku muukin ajattelee samaan tapaan kuin minä. Tosin, en ollut ihan ymmärtänyt MISSÄ kaikissa paikoissa sitä hiilari lurkkii.
Ja kyllä, takana n. 3 PainonVartijat yritystä. Viimeisellä kerralla mietin, mikä tässä mättää, kun tarttee aina tulla hakemaan "korjaussarjoja". Ja kiitos heille, kaikenlainen mittaaminen, kirjaaminen, punnitseminen jne. on mielestäni täysin järjettömän typerää! :P

Ja arvatkaa miten turhauttavaa kaltaiselleni kulinaristille oli kuulla ettei kermaa ja voita SAA käyttää, ellei halua kuolla sydäriin het huomenna. Niinpä!
Kolmisen päivää mennyt uusin miettein ja paras huomio tähän mennessä on, ettei ruokailu väsytä! Suoliston junnaamisesta en sitte sanokaan mitään.. Jotain pellavajuttua pitänee käydä hakemassa, liinojani en viitsi järsiä.. *että oikee sit puujalka -sellanen* Muita toteutuskelpoisempia ajatuksia? Saako kuivattuja luumuja nutustella?

Anyway, odotukset korkealla ja vielä ihan ok fiilis, hiilarihimo ei vielä iskeny, mutta odotellaan ku "SE" aika kuukaudesta taas pamahtaa kuvioihin. Voipi olla toiset mietteet silloin..
Kiitos hyvästä sivustosta!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-23 21:49:19 
Poissa
sintti
sintti

Tuota luumujuttua olen kanssa miettinyt..

Vatsa meinas vetää vähän "ummelle" mutta pätkä mustaamakkaraa sai suoliston toimimaan! :wink:
En kyllä tiedä sen hiilareista yhtään mitään. Muutenkin olen onneton näissä laskentajutuissa. Purkkaakin jauhan ainakin 10kpl päivässä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-24 08:19:01 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Pellavarouhe + 2-3 kuivattua luumua auttoi minulla aikoinaan.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-24 10:27:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minulla toimii hyvin suolapähkinät ennalataehkäisevästi, muistakaa riittävä rasva.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-28 09:05:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ruu kirjoitti:

Vatsa meinas vetää vähän "ummelle" mutta pätkä mustaamakkaraa sai suoliston toimimaan! :wink:
En kyllä tiedä sen hiilareista yhtään mitään. Muutenkin olen onneton näissä laskentajutuissa. Purkkaakin jauhan ainakin 10kpl päivässä.

Tapolassa on 17/100. En itse ole saanut ruuvattua hiilaripipoa niin tiukalle että olisisin mustamakkaran totaalikeltäytyjäksi alkanut, se kun on niitä minun himoherkkuja. Onneksi asun Turussa, ja sitä ei usein näe sillä lailla "oikeasti" myytävänä, vaan vakuumissa, joka ei houkuta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-28 09:22:43 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Vacuumitapola ei maistu ollenkaan samalta kuin irtomyynnissä oleva. Meillä myöskin perhe syö mustaamakkaraa maanantaisin, kun sitä kauppaan tulee, minä en valitettavasti keliakian vuoksi voi. Se kun on niin hyvää, verta helpossa muodossa.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-28 10:33:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tosin, miehen tutun tuttu on väittänyt, että kesällä grillissä vakuumistakin saa maittavaa. Ehkä kokeilen, ehkä tyydyn Big Juicyihin :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00