karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-17 18:31:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-04-18 13:59:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viimeviikolla vasta aloittelin ja syön kutakuin "sallitusti". Turvotukset sain lähes kokonaan pois, paino tippui83,4-80,7 ja vessassa ramppasin kokoajan juuri kun noi turvotukset lähtivät liikkeelle. Sitten tulee launatai, ensin anopilla paahtopaistia ja paripalaa ruikkaria joka oli vielä ihan ok. Gintonic... sokeroitu ja sitten vaivaiset kolme suklaapatukkaa ja vielä illalla olutta =( On ihmiselle huono itsekuri. No sunnuntai menikin taas ihan hyvin. Tänään vaaka näytti 81,4 ja sormet ovat niin tönkkönä, että sattuu laittaa nyrkkiin.

Jännä juttu kun oikeasti huomasin perjantaina, ettei polvet ja kädet särkeneetkään, niinkuin ainakin vuodenpäivät ja olen laittanut säryn ylpainon piikkuun, mutta kai se on sitten ollut se turvotus, vai?

Noh eiköhän tämä taas tästä....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 14:21:25 
Poissa
heikoinlenkkikarppi
heikoinlenkkikarppi

Mä kans turpoan ihan palloksi kun repsahtelen... Ei pitäis mutta kun on kerran viikossa tota karkkihammasta kolottanu ja ei mulla oo ongelmaa pysyä ruodussa muuta osaa viikkoa...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-18 14:31:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:shock: Noinhan se meneekin! Mullakin on nivelet särkenyt, ja olen elänyt kuin pellossa! Nyt ruotuun, vaikka joutuisin elämään ensi viikon raejuustolla ja tomaatilla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-19 10:15:54 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Sama juttu täälläkin. Ensimmäisten päivien (ma-pe) jälkeen paino oli pudonnut 2 kg, olo loistava alun jalkasärkyjen jälkeen, mutta viikonloppu meni hunningolle, ei syömisen, vaan "juomisen" takia. Oli tilanne, jossa juomaa ja ruokaa riitti, ja kelpasi myös. Syömissä kyllä pysyin tiukasti karpissa, mutta juomissa en. Eilen olo oli kuin turvonneen sammakon, ei tehnyt mieli juuri hypellä, jalkasäryt palanneet ja vilutti viivalla ja ilman. Peiton alla meni koko ilta. Päättelin, että kun en osaa juoda sitä yhtä lasillista, niin on kait opeteltava olemaan kokonaan ilman. Painonpudotus oli tänään siinä kahdessa kilossa, kyllä kai sekin olisi jo perjantaista lisinyt, jos en olisi ite sitä sohlannut. Taitaa se alkoholi sekoittaa koko aineenvaihdunnan. Kyllä harmittaa!
Ja pitikö mun nyt vielä OLUTTAKIN juoda, kun en muutoin ole sitä vuosikausiin juonut!!! Voi kurjuuden maksimointi!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-19 12:40:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Samanlaisia viikonloppulankeemuksia on mullakin tullut lyhyellä karppi-taipaleellani.
Miten se kroppa palautuu retkahdusten jälkeen ketosiin?
Meneekö siinä päiviä vai viikkoja vai miten toimii? Onko kokemusta JA omaa faktaa.
KIITOS!!!
Vaikeaa ei ole palata takaisin ruotuun, mutta koska uskaltaa uudestaa vaa'alle pyörtymättä?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00