Minä myös hirmuinen hh-hiiri vielä kolme viikkoa sitten.
Aloitin tuolla tiukalla kaksiviikkoisella ja melkein samalla linjalla jatkan vieläkin -ja hyvältä tuntuu!
Tällä (neljännellä) viikolla olen sitten jo sallinut itselleni porkkanat, lantut ym mukaan ja makeutettua rahkaakin olen muutaman kerran syönyt.
Aloitusvaiheessa (pääsiäisenä vielä) oli oikeesti tosi vaikeeta, mutta onneksi mies kannusti lujaa ja sain pidettyä itseni kurissa, vaikka välillä tuntuikin siltä, että menen kaivamaan lapsen suusta suklaat, että saisin herkkua. Mutta, mutta. Kun neljä paivää kituutti, niin sitten helpotti kuin taikaiskusta ja koko ajan menee parempaan suuntaan tuo itsensä hillitseminen!
Minulla on kyllä noita mascarpone-suklaapalleroita pakkasessa, mutta ei niitä tarvitse syödä.. Pari-kolme x viikossa saatan yhden tai kaksi nitä maiskutella ja se piisaa! Tieto niiden olemassaolosta helpottaa repsahtelemasta muualla, jos rupee koulussa/kaupassa tekeen mieli suklaata, niin on hyvä tietää, että mulla on kotona herkkua ja voin syödä Heti kotiin mennessä, jos silloin vielä siltä tuntuu..
Mutta nuokin oli ekan viikon pannassa..
Mutta, alku tekee tiukkaa, mutta mulla ainakin helpotti tosi lujaa tuo sokerihimo, kun vaan jaksoi sen kovan alun.
Tsemiä sulle!!!