karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-17 07:54:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kantapään kautta
ViestiLähetetty: 2005-04-19 08:43:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siis voi hyvä luoja mikä olo minulla on! Kroppani oikein huusi eilen suklaata, kunnollista maitosuklaata, ja minä tottelin. Ajattelin että kun maidontuotantokin tuntuu kaipaavan pientä buustausta niin ehkä se tekisi vain hyvää jos söisin suklaalevyn. No, maistuihan se suklaa oikein makoisalta. ;)

Mutta tänään... Naama on täynnä erilaisia paiseita ja paukamia, kutittaa, väsyttää, ***tuttaa, jomottaa jne. Aamulenkki tuntui vähintään 10 kertaa pidemmältä kuin muina aamuina. "Hauskinta" tässä on se, että tällainen olohan minulla oli likimain joka aamu ennen karppausta. Eipä ihme, että mietin ihan vakavasti olevani jollain tapaa sairas.

Alkoholin kanssa paukutin päätäni monta kertaa seinään ennen kuin tajusin lopettaa sen kanssa läträämisen kokonaan. Saapa nähdä montako kertaa joudun sokerin kanssa tämän "krapulan" kokemaan ennen kuin uskon. Ilmeisesti monta, tämä kun ei ollut edes ensimmäinen kerta karppiaikana. ](*,)

Onneksi tässä on loppuikä aikaa opetella. ;)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-19 09:44:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Itse aloittelin tätä viimeviikolla ja jo parinpäivän päästä huomasin olevani PALJON pirteämpi kuin aikaisemmin, mieskin ihmetteli kun tuli duunireissusta kotiin, että onko mulla toinen mies, kun koti kiilteli ja itse olin energiaa täynnä, vaikka koira oli oksennellut 2 vuorokautta ja lapset myös kipeänä =)
Noh viikonloppuna söin paljon suklaata ja muutaman olusenkin join ja näinpä eilen olin älyttömän väsynyt, kiukkuinen ja atoppinen ihoni kutisi valtavasti.
Noh ainakin motivoi olemaan syömättä sitä suklaata.

Se mitä itse ihmettelin oli se, että miksi sitä suklaata niin julmetusti teki mieli kun normaalisti ei kuulu mun herkkuihin....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-19 15:14:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

vanilija kirjoitti:
Se mitä itse ihmettelin oli se, että miksi sitä suklaata niin julmetusti teki mieli kun normaalisti ei kuulu mun herkkuihin....

Aika jännä juttu tuo suklaan himo... :? Minä olen kyllä sitä syönyt ihan ennenkin aika paljon :D mutta niin olen muutakin karkkia. Nyt ei ole kertaakaan tehnyt karkkia oikestaan mieli, mutta suklaata olisin voinut syödä pari kertaa! En ole kyllä sortunut, no paitsi vanukkaaseen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-19 15:17:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jonkin moinen selityskin kai löytyi tolle suklaa himolle.... Menkat.
änäänkin teki aivan julmetusti mieli suklaata ja lakuja, mutta selvisin sen tunteen ohi, katsoessani sitruunalakupurkin kylkeen, hiilareita 84g

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00