No niin... jos kulutus on reilu 2000 kcal, ja sä syöt alle 1000 niin ei ole mikään ihme että olo on hiukka hutera ja pinna kireellä!
Eli laskennallisesti sun pitäs syödä vähintään 1500 kcal päivässä. Ja tämän lisäksi ottaa se ravinto oikeasta, kunnon ruoasta, eikä mistään tyhjästä hötö-höhöstä kuten frezza, toastit, suklaapatukat tai olut.
Se mittari, onko nälkä vai ei, on ilmeisesti sulle huono, koska et tunne sitä ruokahalua vaikka tosiasiallisesti ruokaa tarttisit.
Siis oiketa ruokaa nyt! Eihän tuolla tavalla voi pysyä hengissäkään
aamulla ruisleipäviipale, kananmuna, metukkaa, salaattia, tomaattia, lasi maitoa.
lounaaksi jotain oikeata ruokaa, reilusti kasviksia, juustoa...
päivällisellä samoin
iltapalana vaikka 1 purkki rahkaa fun lightilla maustettuna.
Ja jätä ne sokerit POIS! Ne aiheuttavat ainoastaan verensokerin heilahduksia, ja se aiheuttaa vitutusta etenkin kun et syö juuri mitään.
Lue nuita reseptejä, aloita vaikka
tästä niin syntyy käsitys että mitä vois syödä. Ja ihan oikeasti... tie helvettiin on kivetty napostelijoilla... Kroppa luulee koko ajan saavansa kohta ruokaa, hormoonit hyrrää mutta mitään ei tapahdu. Olen ihan varma, että jos alat pistämään suuhusi 3-5 kertaa päivässä riittävästi oikeata evästä niin noi fiilikset helpottaa. Etkä sitten napostele mitään näiden varsinaisten ruokailujen välillä. Jos tuntuu että tekee mieli jotain, niin juo lasi vettä ja ota purkka.
Hyvä että olet ruokapäiväkirjaa pitämässä, mut mua vähä huolestuttaa ettet ite nää tuota yhteyttä olotilan ja ruokailun välillä. Tilanne olis sama jos mä söisin jonkun 1300 kcal päivässä ja varmasti olisin kuin perseelle ammuttu karhu...