Mielelläni antaisin pois tätä ruokahaluttomuuttani... Kun on koko ikänsä syönyt määrällisesti vähän, niin tässä on sitten lopputulos

On muuten "sukuvika", koska äitini syö jopa minua vähemmän (pari kiloa ylimääräistä painoa ja selluliittia löytyy). Äidilläni on muuten kanssa vilja yliherkkyys (tai sitten se on keliakiaa), eli hän on nyt päättänyt jättää leivän pois ja samoin sokeria alkanut vahtaamaan rasvan vahtaamisen sijaan.
Ei mulla oikein oo mitään semmosta mitä tekis mieli syödä... Ennen meni suklaata, mutta enää ei tee sitäkään mieli. Aamiaisenkin kanssa (marjarahkaa, eli purkillinen maitorahkaa, loraus kermaa ja desi-kaks marjoja) meni tänään tunnin verran, tosin tein töitä siinä samalla. Lounastakin nautittu nyt kahden verran (tehny töitä tässä kanssa + kävin työkaverin kanssa työjuttuja läpi puolisen tuntia). Mutta on mulla kehitystä tapahtunnu syömisen kanssa, koska vatsa toimii todella erinomaisesti (ainakin sen kerran päivässä)!
Tässä Kutrin sivuilta proteiini/hh/rasva luvut: 111/155/51, mistä katsoisin, että vain protskut on jotakuinkin oikein (alakarpille), hiilareita en edes saisi noin korkeaksi kun en voi käyttää viljoja + en syö sokeria, rasvaa taas tulee jo jauhelihasta enemmän kun tuo 51. Yritin laskea tuon Lillin linkin mukaan, mutta en nyt jaksannut alkaa painoani muuttamaan jenkkimittoihin. Protskut tahtoo jäädä jopa ton Kutrin alle (80-100) ja rasvoja on 80-120, eli mielestäni rasvoja pitäis ainakin olla tarpeeks (tulee kalasta, juustosta ym.).