Well..
Mä olen vihreääkin vihreämpi karppi

.Mä hurahdin oikeestaan vasta viimeisen neljän päivän aikana tähän,kun olin "lentoemännän dieetillä"( eli neljän päivän dieetti joka sisältää tarkat määrät seuraav.ruoka-aineita
-aamuisin musta kahvi+0,5greippi
ja vaihdellen eri päivinä seuraav.ruoka-aineet:
tonnikala,salaatti,tomaatti,kurkku,selleri,ananas,broileri,täyslihapihvi ja vihr.pavut)
Okei,kilo päivässä lähti niinkuin luvattiin,ja tulee varppina nopeasti takasin,mutta..
Samalla ehdin sitten ajatella normaaliakin enemmin syömisiäni ja ruokaa ja tavata erilaisia diettejä,ja tää karppaus oikeesti kolahti.
Mä en ole vars.ylipainoinen--pituutta on 167cm ja painoa nyt 59,8,mutta elokuussa häämöttää häät ja ikinä ennen ei ole ollut motivaatiota laihtua näin paljon kuin nyt.
Mä mätän normaalisti ihan sairaasti leipää ja syön juuri pastaa ja perunaa,mutta tämän lentoemo-dieetin aikana(joka käsittääkseni perustuu myös vähähiilariseen ruoka-valioon)olen valmistautunut ajatukseen,että voisinpa kokeilla ihan Atkinssiakin samaan syssyyn:P .
No tämä oli edellisen dieetin jälkeinen eka päivä ja kävin jo lähikaupassa etsimässä ´sopivia eineksiä seuraavaan..Mun into kyllä lopahti kun luin pakkausmerkinnöistä,että kaikissa niissä pikkukaupan tuotteissa oli hiilareita, koko lihatiskin anti ui erilaisisssa marinadeissa..ja menin ihan sekaisin..joten pilasin hyvän Atkinssi alun ja söin nälkääni jauhelihapihvin johon olin heittänyt päälle korppujauhoja ja lisukkeena wokkivihannneksia joissa olikin sitten maissia.Suutuspäissäni sitten söin Marianne karkinkin

..Okei,ehkä perehdyn sitten asiaan tarkemmin,mutta ei kellään olisi antaa "valmista ostoslistaa+menyytä"14:sta päivälle..onnistumisprosentti ois varmempi
ja olisin tod.kiitollinen avusta