karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-24 01:49:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Innokas aloittelija
ViestiLähetetty: 2005-05-08 21:07:57 
Poissa
sintti
sintti

Hei!

Aloitin vähähiilaripitoisen-ruokavalioni eilen ja vaikka on vasta toinen pvä menossa loppuaan kohti, niin olen todella yllättynyt!
Uskomatonta, että mulla ei ole koko ajan nälkä!!! Yleensä söin aamupalaksi 4 palaa ruisleipää kevyin päällisin, olin ähky ja parin tunnin kuluttua kova nälkä.
Nyt olen kahtena aamuna syönyt 2 munan ja kahden nakin munakkaan sekä tomaatin ja kurkkua + kahvia kevyt kermalla ja vielä viiden tunninkaan kuluttua ei ollut kova nälkä. Ennen pidin aina mukana esim. omenaa siltä varalta, että tulee ruokailuihin liian pitkä tauko. Kun "verensokerit laskee niin saan heti päänsäryn" :shock: .
Toisaalta kyllä arveluttaa ja rankasti että miten tällä ei liho kun syö pekonia ym, mutta katsotaan mitä tuleman pitää ja olen täällä jo lueskellut teidän muiden juttuja ja tarinoita ja paljon on tullut positiivista.
Olokin on ollut tosi hyvä, ei päänsärkyä eikä muutakaan huonoa vielä toistaiseksi.
Onko tämä ok? Tänään rasvaa 70 g, hiilaria 31 g ja proteiinia 117.
Painan 65 kg, tavoitteena 58 kg. Lenkkiä ja pihatöitä paljon.

Kiva jos joku jaksoi lueskella!

T: Tiu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-08 23:38:29 
Poissa
karppi
karppi

Peukku! Hyvältä näyttää.

Pekonia ei tarvitse syödä joka päivä tai läjittäin, jos se epäilyttää. Niukkaenergisten kasvisten nauttiminen taspainottaa kokonaisuutta kauniisti!

Meillä on muuten liki sama tämänhetkinen paino ja tavoite :wink: . Minä tosin lähdin liikkeelle kauempaa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-09 11:03:54 
Poissa
sintti
sintti

Juu, kyllä pekoni hyvää on, mutta ihan aamupalalla mielummin syön nakkimunakkaan. Ja sellaisen tuossa juuri äsken popsinkin ja olihan hyvää. Myöhäinen aamupala, kun on oikein vapaapäivä!
Ehkä vähän aikaista sanoa, mutta tää tuntuis kyllä vahvasti mun jutulta. Tykkään kovasti salaateista ja kasviksista, mutta pääasiassa olen kyllä niin lihansyöjä kuin olla voi!
Miehelleni olen pari päivää hehkuttanut hyvää mieltä siitä, kun ei ole koko ajan nälkä :P !
Yksi kaveri mulle heti tokaisi kun laitoin Aurajuustoa broilerinfileen päälle, että et sä tuólla ainakaan laihdu. Sanoin, että pääasiallinen tarkoitus onkin löytää sellainen ruokavalio, jolla on hyvä olla ja jos laihdun niin se on vaan hemmetin iso plussa!
Paljon vääriä olettamuksia siitä, että tässä vaan vedetään kermaa ja possunkylkeä niin että napa ruskaa, mutta onhan se ihan toisella lailla. Hyvinkin tarkkaan pitää katsoa mitä suuhunsa laittaa. Ainakin näin aluksi kun ei paljon tiedä. Yllätyin monen tuotteen kohdalla sen hh-pitoisuudesta :shock: !
Ja sitten lenkille, täällä Satakunnassa paistelee aurinko, ainakin toistaiseksi!
Mistä painosta sinä, Wi, lähdit liikkeelle jos saan udella?

T: Tiu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-09 11:32:14 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Onnea uudelle tielle!!
:wink: Kute voit lueskellessas päätellä, meitä on jo paljon... :shock:
Ja älä sure, tuut viel kuulemaa jos jonkinlaista kommenttia uudesta systeemistäs... :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-09 12:11:11 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Piilokrppeja on muuten paljon enemmän kuin tästä foorumista voisi päätellä. Tunnen jo monia jotka eiväyt ole kuunapäivänä kuulleet mistään karppifoorumista. Tiedän jokusen lääkärin itseasiassa itse kerppaavan. He eivät aina juuri puhu siitä, ja saatan ymmärtääkin sen. Tämä on alkanut ilmetä kun ympäristö on alkanut konkreettisesti havaita minun pienentyneen. Kun asia on tullut puheeksi onkin alkanut paljastua "piilokarppeja". Kumma kyllä valtaosa minun kokemasta on se että lähes kaikki nämä "paljastuneet" piilokarpit ovat samalla oleet enemmän ja vähemmän perillä ihmisen aineenvaihdunnasta jostain muusta syystä. Yksikin lääkäri totesi... "tottakai se toimii... ei siinä ole mitään merkillistä eikä ihmeellistä. Elimistön aineenvaihdunta on nerokas ja sitä voi ajaa miten päin haluaa."

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-09 14:46:11 
Poissa
karppi
karppi

Innoissaan kirjoitti:
Mistä painosta sinä, Wi, lähdit liikkeelle jos saan udella?

Saa udella. Painoa oli aloittaessani 84,6 kiloa. Neljä kiloa kärvistelin pois Painonvartijoissa ja sitten löytyi karppaus!

Muoks: sinihomejuustoa on painonpudotuksen aikana kulunut muuten ihan mukavasti, kaverisi on siis väärässä :wink: .

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00