Juu, kyllä pekoni hyvää on, mutta ihan aamupalalla mielummin syön nakkimunakkaan. Ja sellaisen tuossa juuri äsken popsinkin ja olihan hyvää. Myöhäinen aamupala, kun on oikein vapaapäivä!
Ehkä vähän aikaista sanoa, mutta tää tuntuis kyllä vahvasti mun jutulta. Tykkään kovasti salaateista ja kasviksista, mutta pääasiassa olen kyllä niin lihansyöjä kuin olla voi!
Miehelleni olen pari päivää hehkuttanut hyvää mieltä siitä, kun ei ole koko ajan nälkä

!
Yksi kaveri mulle heti tokaisi kun laitoin Aurajuustoa broilerinfileen päälle, että et sä tuólla ainakaan laihdu. Sanoin, että pääasiallinen tarkoitus onkin löytää sellainen ruokavalio, jolla on hyvä olla ja jos laihdun niin se on vaan hemmetin iso plussa!
Paljon vääriä olettamuksia siitä, että tässä vaan vedetään kermaa ja possunkylkeä niin että napa ruskaa, mutta onhan se ihan toisella lailla. Hyvinkin tarkkaan pitää katsoa mitä suuhunsa laittaa. Ainakin näin aluksi kun ei paljon tiedä. Yllätyin monen tuotteen kohdalla sen hh-pitoisuudesta

!
Ja sitten lenkille, täällä Satakunnassa paistelee aurinko, ainakin toistaiseksi!
Mistä painosta sinä, Wi, lähdit liikkeelle jos saan udella?
T: Tiu