karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-27 05:29:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: aloittelia kaipaa jeesiä
ViestiLähetetty: 2005-05-09 19:14:39 
Poissa
sintti
sintti

eli olen tänään maanantaina aloittanut tuon atkinssin laihdutus kuurin vaikkakin minulla ei ole yhtään kirjaa aiheesta. joten mietin kun täällä on erillaisia ruoka ohjeita niin mistä mä saan selville mitä mä voin syödä kun siinä atkinssissahan oli se 20g raja päivässä. entäs mitäs jos jää alle se 20 g päivä onko hyvä vai paha ??? sitten vielä semmoinen että kun tekee hirveesti mieli jotain hyvää niin onko mitään semmoista jota voin ihan huoletta syödä. ja sitä olen miettinyt että aamulla kun söin paistettuja munia ja bekonia niin voiko syödä niin paljon kun jaksaa vai onko siinäkin joku raja. toivottavasti joku voi auttaa kun olen opiskelija eikä ole rahaa ostaa tuota kirjaa :( (jos jollakin olisi myynnissä atkinnssin laihdutus kirjaa myynnissä (suomi) niin lähetä vaik mailia niin katsotaan riittääkö rahat :D colazo@hotmail.com
kiitoksia jo etukäteen heille jotka osaavat minua auttaa. ja tietysti kaikille muillekkin laihduttajille tzemppiä.t . colaazio

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-09 19:58:21 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Nou hätä. Pistä kirjoista varaukset kirjastoon. Tässä vaiheessa riittää, että unohdat lisätyn sokerin, viljan ja perunan, syöt lihaa, kalaa ja vihanneksia, etkä kammoa rasvaa. Lue wiki ja aloittelevan karpin opas.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-09 19:59:38 
Poissa
sintti
sintti

Itse olen miettynyt samaa, eli tarviiko Atkinsin dietillä laskea kaloreita? Tosin onhan "vaikeaa" syödä yli 2000kcal lihaa ja kasviksia, mutta silti mietityttää. Tosin tyttöystävällä nuo kalorit tulevat helpommin täyteen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-09 20:05:07 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu