Ihan aluksi haluan osoittaa kiitokseni teille kaikille jotka ylläpidätte tätä loistavaa forumia, Kiitos!
Muutama sananen sitten omasta laihdutushistoriastani:
Olen juuri 30 täyttänyt nainen. Painoni on pysytellyt vuosikausia samoissa lukemissa, n. 90kg ja pituutta 173cm.
Huhtikuun alussa vedin kidutuskaalikeittodieetin ja sain painoni laskemaan 86kg. Tarkkaa lähtölukemaa en tiedä koska hankin vaa'an vasta kaalikuurin neljäntenä päivänä.
Sen jälkeen kokeilin muutaman viikon hyvin vähärasvaista ravintoa painon pysytellessä paikallaan.
Erehdyksen kautta päädyin karppisivustoille ja innostuin. Lopullisen niitin sain kun katsoin maikkarin Atkins-ohjelman viime viikolla. Perjantaina 6.5. sitten aloitin uuden elämän
Nyt on neljä kokonaista päivää takana ja viideskin jo hyvällä mallilla. En osaa sanoa olenko jo päässyt siihen paljonpuhuttuun ketoosiin mutta suussa on kokoajaan tosi paha maku ja omasta mielestä hengityksessäkin havaittavissa jotain epämiellyttävää.. Eilen huomasin jotain muutoksia olossani, välillä huimasi ja oksetti. Mitä lie..? Meni kuitenkin nopeasti ohi ja tänään on paljon parempi olo. Ei ole oikeastaan näläntunnetta.
Kilot pysyttelee edelleen melko samoissa lukemissa mutta katsotaan nyt ensin kokonainen viikko. Painoni nyt 84.7kg
Liikun työni puolesta melko paljon. Lisäksi kävelen reippaasti ainakin tunnin päivässä(työmatkat). Yritän jaksaa myös iltaisin vielä pari kertaa viikossa lenkille.
Päänvaivaa minulle aiheuttaakin nyt tämä ruokapuoli. On niin vaikea itse määritellä hiilaripitoisuuksia ja muutenkin...
Aina kun löydän kirjoituksen johon voin yhtyä täydellisesti, luen seuraavan joka kumoaa kaiken!
Jos vaikka kertoisin vähän ruokiani niin viisaammat voisi sitten kommentoida ja auttaa kenties..
Eilinen päivä:
Klo 8.00
2 kuppia kahvia maidolla
itsetehty "leipä" (kananmunaa, soijajauhoa, pellavansiemenrouhetta)
vähän salsakastiketta
4 viipaletta meetvurstia
juustoraastetta
Klo 12.30
Salaattia(jäävuori,suolakurkku,kananmuna,avokado,kurkku,sipuli,broilerin suikale,feta, majoneesi)
vähän raejuustoa
Klo 18.30
4 nakkia (hiilarit 0.5)
4 viipaletta pekonia
3 palaa koskenlaskijajuustoa
ruusukaalia+voita
salaattia(jäävuori,kurkut,avokado,sipuli,vähän majoneesia)
Klo 21.00
Vähän mustikkakeittoa
pellavansiemenrouhetta
Lisäksi vettä ainakin 2 litraa.
Tänään olen syönyt aamulla kahvia, 2 kananmunaa,meetvurstia,koskenlaskijaa,suolakurkkua,salaatinlehtiä.
Lounaalla jäävuorisalaattia,jotain muuta salaattia, 1 kirsikkatomaatti,mozzarellaa, pestoa, viinietikkakastike.
Juonut lisäksi puoli litraa Bon Aquaa ja vajaa litra vettä.
Aioin tehdä päivälliseksi lihapullia ja keittää parsaa ja ruusukaaleja.
Mitä mieltä olette? Saa kommentoida ja opastaa vapaasti.
Kiitokset vielä kerran!