Kolme viikkoa sitten, eli 27.4. aloitettiin miehen kanssa yhdessä tää juttu ja kyllä se vaan niin on että olo on aivan mahtava. Paino tippuu hyvää vauhtia, miehellä -6 kg, ja minulla -4 kg. Ei ole tarvinnut kärsiä yhtään nälkää, melkein tuppaa syöminen unohtua.
Minulla on myös jo verenpaine laskenut aikalailla ja varmasti täytyy ottaa jo lähiviikkoina yhteys lääkäriin, että jos lääkitystä voisi hiukan vähentää,(kaksi eri verenpainelääkettä ja sitten on kilpirauhasen vajaatoiminta johon myös lääkitys). Mielenkiintoista mennä syksyllä taas uusiin kokeisiin ja nähdä mitä on tapahtunut. Oireet olivat sen laatuiset että ei olis enää mennyt kauaa kun olisin sairastunut myös diapetekseen. Kolesterolilääkettä lääkäri on tyrkyttänyt jo pari kertaa, mutta en ole vielä huolinut (itsesuojeluvaisto pelaa).
Olen käynyt "vakoilemassa" näillä sivuilla ja saanut paljon tietoa, kirjatkin on luettu, mutta kyllä tässä vielä ihan noviiseja ollaan. Olemme kuitenkin jo päättäneet että tässä ei ole kysymys dieetistä vaan kokonaisvaltaisesta muutoksesta ruokailutottumuksissa. Kyllä olemme jo sen ymmärtäneet tässä vuosia jojoiltuamme, että ruokavaliossamme on pahasti jotain vinossa. Yksinkertaisesti kevyttuotteissa täytyy olla jotain erittäin valheellista, koska kauhea totuus tuijottaa peilistä.