Niin tosiaan, jos menee lekurilta kysymään - antavat varmaan huutia! Paitsi tietty Heikkilä
Olen perehtynyt nyt vähän paremmin aiheeseen, luin koko foorumin läpi.
Mutsilla on noi kaikki kirjat ja se on vetäny tätä linjaa aika kauan jo. Sitten se aina vähän lipsahteli namihiilareihin ja alko noi kolesterolit nousta. Se sitten pisti stoppia tähän mun alotukseen plus kauhukertomukset atkinsista! Kun törmäsin tähän foorumiin niin kaikki mun epäilykset haihtu sen tien. Nyt tuntuu omassa olossa, että oikealla tiellä ollaan. Ei oo enää mitään sivuoireita paitsi vähän uupelo olo välillä aamuisin. No entisenä jojo laihduttajana sitä selkeetä ruokalistaa kaipailin, on nimittäin takana kaikki mahdolliset dieetit painonvartijat ja muut. Ynh.
Voiko makkaran kanssa ottaa sinappia? Makkara on mun suosikkisafkaa.
Luin tuolta jostakin, että jos on paljon pudotettavaa niin kandee olla laskematta kaloreita ja syödä kunnon wilhelmiä! Jihuu

Mulla olisi vaatimattomat 40kg

Se mietityttää tässä alkuvaiheessa, että kun saa syödä aika vähän hiilareita niin olen joka päivä huomannut, että aina vahingossa olenkin syönyt jotakin missä olikin enempi hiilaria kun luuli. Esim. Pähkinä kun pähkinä, oho cashevissa olikin 15/100 joten ei olekaan vaan pähkinätkin pitää tsekata ja kivennäisvedet ynm. Olo on kuitenkin hyvä ja uskon että ketoosissa ollaan, niin että kuinka paljon toi tommonen alkukankeus hiilaritietämättömyys sitten jarruttaa hommaa vaiko jarruttaako ollenkaan?