Olen pikkuhiljaa siirtynyt alakarppauksen maailmaan (en halunnut kokeilla Atkinsia vaan SBD on ollut enemmän ohjenuorana). Jätin kahden viikon 1 vaiheen pois, sillä SBD sivustoilla lupailtiin, että suoraan 2 vaiheestakin voi alkaa, jos ei ole paljon pudotettavaa. En noudata ohjeita orjallisesti, mutta syön paljon enemmän proteiinia ja hyviä rasvoja kuin ennen, sekä olen jättänyt nopeat hiilarit pois. Tätä nyt n. 2vkon verran.
MUTTA. Kesä tulee, tahtoisin painoa nopeammin alas (tahdon yhteensä pudottaa n. 8kg). Koska olen jo tykästynyt tähän sovellettuun SBD ruokavalioon, uskaltaisin ehkä kokeilla tiukempaa kuuria (esim. SBD:n tai vastaavan 2 ekaa vkoa).
MUTTA NR2. Kannattaako? Paljon teillä on paino tippunut tuolla tiukalla kuurilla? Eli, jos tiukennan ruokavaliota, voinko odottaa tuloksia nopeammin? Kuinka nopeasti painonne putosi? Kaipaan siis kokeneempien alakarppaajien hehkutusta, sillä se on varma keino saada oma motivaatio korkealle
Kaipaan siis tietoa tuloksista, joten jos joku osaa ohjata oikeaan viestiketjuun tai kertoa omista kokemuksistaan, suurkiitokset!!!