karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-27 16:04:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2005-05-19 08:20:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Nyt on puoltoista viikkoa mennyt ja tämä alku on mennyt rennosti. En ole siis laskenut ja punninnut syömisiäni mut pitänee jossain välissä vähän tsekata kontrollin vuoksi mitä sitä syö... Pitää ensin tosin korjata keittiövaaka kun ihana rakkauden hedelmäni rikkoi sen tieteellisissä tutkimuksissaan #-o

Paino putosi kivasti eka viikolla, toisella pysyi samana mutta sentit hupenivat \:D/

Olo on ollut paljon virkeämpi ja jopa niin virkeä että tulee kukuttua puoleen yöhän kun virtaa olisi vaikka tehdä mitä, jos muut eivät nukkuisi. Mieheni eilen sanoi että sinähän yleensä menet ruuan jälkeen sohvalle löhöämään ennen kuin saat itsesi ulos ym.. Kysyinkin häneltä että olenko mennyt viime päivinä? En ole, tajusin sen silloi itsekin.

Työteho on palannut takaisin. Rassas tosi paljon minua pitkään kun ei ole normaalia olla näin "hitaalla".

Makean himo on lieventynyt ei ihan kokonaan hävinnyt. Edelleen tekee mieili jotain imelää ruuan jälkeen. Mutta pakollista kahvi keksiä en tarvitse!

En ole enään niin kiukkuinen ja kireä, joka minua häiritsi tänä talvena eniten. Olen normaalisti meidän tempperamenttisen perheen pitkä pinnaisin.

Hiiva on myös rauhoittunut mutta ihon kuivuus on pysynyt ennallaan. Vinkkejä? Liian vähän rasvoja?

Suussa maistui loppuviikosta pahalta ja henki lemusi. Nyt ei niin pahalta maistu mut hajusta en osaa itse sanoa :?

Joten monet oireet joiden takia olen käynyt ja olen menossa kilpirauhasen vajaatoiminnan tutkimuksiin on lieventynyt.

Niin ja mikä ihaninta, ruoka maistuu muultakin kuin puulta ja nautin ruuan tekemisestä ja suunnittelusta!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-19 08:38:10 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Heipsis ja tsemppiä karppaukseen! :lol:

Minä olen havainnut nyt kohta kahden kuukauden vhh-ruokavalion jälkeen, että iho on selvästi pehmentynyt ja parantunut, etenkin jaloissa. Samaten kynnet ovat muuttuneet vahvemmiksi.

Viisaammat täällä osaavat varmaan kertoa tarkemmin, onko se rasvojen vai minkä ansioita. Ainakin minä käytän nyt huomattavasti enemmän rasvoja; oliivi- ja rypsiöljyä sekä voita. (Aiemmin pelkkiä kasvisrasvalevitteitä) :? Onneksi löytyi tämä karppaus!

Samaa rataa siis eteenpäin =D>

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00