karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 15:00:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Jeesatkaas
ViestiLähetetty: 2004-08-31 17:50:35 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Paljonko minä kulutan päivässä sohvaperunana? Paino 90kg pituus 181 ja ikää 33. Mulla ei ole muuten mitään hajua siitä.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 17:51:16 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
ja miten lasketaan bim?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 18:08:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Painoindeksi = Paino / (Pituus x Pituus) ja valmiin BMI-laskurin löydät http://www.tohtori.fi/ravinto/4.html tuolta. Itsellä huitelee kaksysissä, vielä on matkaa... *huokaa* :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 18:11:14 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Lievä läski meikäläinen on. Heh

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 18:22:56 
Jotain perusaineenvaihdunnanlaskureita löytyy:
http://www.fitness.fi/fitness2/laskurit/index.shtml
http://www.keho.net/keho?&m=ravinto
http://www.kutri.net/kaloritpisteetpaino.html
http://www.kutri.net/ravinto.html
Viimeinen linkki kohdasta Apuvälineet


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 20:31:17 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
karpaasi kirjoitti:
Lievä läski meikäläinen on. Heh


Suosittelen seuraavaa kolmea lahjomatonta indeksiä:

1) Vyön reiät
2) Peili
3) Puolison / kumppanin mielipide (OK, tämä voi vähän valehdellakin - säälistä- , mutta suksee naistentansseissa antaa ehkä parempaa viitettä [miehille]. Ehkäpä paras mittatikku :D ).

Vaaka, BMI:t etc. sydeemit helvataan. Vaikka, kyllä minäkin noita seurasin laihdutusvaiheessa, tottahan ne kiinnostaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 20:36:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 20:42:35 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
Elka kirjoitti:
Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???


*Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä :D )


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 20:57:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Make kirjoitti:
Elka kirjoitti:
Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???


*Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä :D )


Ja rohkenisikohan sitä kysyä, mitkä tanssit sujuu? Vaikuttaa siihen indeksiin jopa enemmän kuin vyötärönympärys. Tosin korreloivat varmasti.

O:) Elka, jo neljä vuotta Ballroom tansseja Pietarissa.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 21:09:54 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
Elka kirjoitti:
Make kirjoitti:
Elka kirjoitti:
Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???


*Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä :D )


Ja rohkenisikohan sitä kysyä, mitkä tanssit sujuu? Vaikuttaa siihen indeksiin jopa enemmän kuin vyötärönympärys. Tosin korreloivat varmasti.

O:) Elka, jo neljä vuotta Ballroom tansseja Pietarissa.


Lattarit, noita on tullut harrastettua enemmän tai vähemmän n. 15 v. Vähemmänpuoleisesti sanotaanko n. 8 v. Sitä aikaisemmin enemmän.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 21:18:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Hieman offtopic.. Kerro ihmeessä Elka mitä on Ballroom-tanssit? Itse painelen heti Jive-kurssille jahka herra Atkinsin kikat alkaa tehoamaan :lol: Nykyään vaan ihan perustanssit...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 21:21:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Rumban, chachachan ja samban lisäksi valssit ja tangot, suosikkeina argentiinalainen tango ja englantilainen valssi + quickstep, foxtrot ja lisäksi merenque ja salsa. 2-4 kertaa viikossa 1,5 tuntia yksityisopetusta.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 21:25:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Ohhoh! Sinun ei juurikaan tarvitse lenkille erikseen lähteä :) Vaan tanssi on kieltämättä upea liikkumisen muoto, suosittelen kaikille!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-31 21:26:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Mehumaija kirjoitti:
Hieman offtopic.. Kerro ihmeessä Elka mitä on Ballroom-tanssit? Itse painelen heti Jive-kurssille jahka herra Atkinsin kikat alkaa tehoamaan :lol: Nykyään vaan ihan perustanssit...


Valssia, hidas ja Wieniläinen, foxtrot, quickstep, tango, tavallinen ja argentiinalainen, lattarit, rumba, samba, chachahca, paso doble, jive, lisäksi merengue ("fuskujive") salsa.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)