Hei,
Olen jo viime viikosta kirjoitellut tänne keskustelufoorumiin, mutta ehkä on sopiva esittäytyä virallisesti täällä yleisessä keskustelussa. Olen 30, nuorena ollut sorja varrelta, mutta vaihto-oppilasvuoden jälkeen "jokin napsahti"

Aloin lihomaan, vaikka paluun jälkeen tein kaikeni, että olisin hoikistunut. Nyt, monien erilaisten laihdutuskuurien jälkeen, olen löytänyt tämän foorumin ja viime viikon torstaista liukastellut Atkinsin diettiin. Olen jopa kehittänyt näistä teidän resepteistä itselleni taiteenlajin, kehittelen nyt keittiössä ruokalajeja mestarikokkien tapaan
Ei vaan, asiaan. Olen saanut prosessin aloitettua kivasti, aamuisin munakasta, päivisin itsetehtyjä pihvejä ja vihreää, illalla tulee poikeuksetta himo munakkaaseen. Välipaloja en syö, korvaan ne joko vedellä tai BonAquan kivennäisvedellä (onkos tämä ok juoma?). Keräsin parisen viikkoa sitten mustaherukat pensaista ja mietinkin, että onko tällainen vitamiinipommi miten hiilihydraattista, kun sekoistan raa'an tavaran (mehumaijassa keitetyn liemen) veteen enkä käytä mitään makeutusainetta (uskokaa tai älkää, se on hyvää, kun makeannälkää ei ole koskaan ollut suuressa määrin ja se vähäinenkin on kadonnut kuin tuhkana tuleen).? Onko jotain "rajaa", miten paljon tuota liuosta voi juoda, kun janoinen olen lähes koko ajan ja vesi ei jatkuvasti jaksa tyydyttää makuhermoja
Parisen viikkoa ajattelin pitää tällaista tiukkaa linjaa ja sitten hieman höllätä, tosin, kun johonkin tottuu, on sitä vaikea taas korjata, joten enkä lisään vain jotain kivaa salaattiin. Absoluuttiset kielletyt olen päättänyt jättää kertaheitolla (peruna, riisi, leipä, pasta), asennoiduin tähän hommaan niin, että jos näin aletaan toimia, niin toimitaan sitten loppuun saakka. Jos tämä saa painon tippumaan ja tiputuksen ylläpidettyä, olen ikikiitollinen Anita Hirvosen 7 Päivää lehdessä olleesta artikkelista, se sai jonkin "kilahtamaan

" ainakin täällä.
Ja vielä yksi ruoka-ainekysymys... Mitä sanotaan teollisesti valmistetusta rusinattomasta maksalaatikosta? Onko "sallittu" näiden kahden viikon aikana tai sen jälkeen (annostus n. 200 g lounaaksi)?
Upea palsta!