| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Jeesatkaas http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=958 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | karpaasi [ 2004-08-31 17:50:35 ] |
| Viestin otsikko: | Jeesatkaas |
Paljonko minä kulutan päivässä sohvaperunana? Paino 90kg pituus 181 ja ikää 33. Mulla ei ole muuten mitään hajua siitä. |
|
| Julkaisija: | karpaasi [ 2004-08-31 17:51:16 ] |
| Viestin otsikko: | |
ja miten lasketaan bim? |
|
| Julkaisija: | Mehumaija [ 2004-08-31 18:08:08 ] |
| Viestin otsikko: | |
Painoindeksi = Paino / (Pituus x Pituus) ja valmiin BMI-laskurin löydät http://www.tohtori.fi/ravinto/4.html tuolta. Itsellä huitelee kaksysissä, vielä on matkaa... *huokaa* |
|
| Julkaisija: | karpaasi [ 2004-08-31 18:11:14 ] |
| Viestin otsikko: | |
Lievä läski meikäläinen on. Heh |
|
| Julkaisija: | Vieras [ 2004-08-31 18:22:56 ] |
| Viestin otsikko: | |
Jotain perusaineenvaihdunnanlaskureita löytyy: http://www.fitness.fi/fitness2/laskurit/index.shtml http://www.keho.net/keho?&m=ravinto http://www.kutri.net/kaloritpisteetpaino.html http://www.kutri.net/ravinto.html Viimeinen linkki kohdasta Apuvälineet |
|
| Julkaisija: | Make [ 2004-08-31 20:31:17 ] |
| Viestin otsikko: | |
karpaasi kirjoitti: Lievä läski meikäläinen on. Heh
Suosittelen seuraavaa kolmea lahjomatonta indeksiä: 1) Vyön reiät 2) Peili 3) Puolison / kumppanin mielipide (OK, tämä voi vähän valehdellakin - säälistä- , mutta suksee naistentansseissa antaa ehkä parempaa viitettä [miehille]. Ehkäpä paras mittatikku Vaaka, BMI:t etc. sydeemit helvataan. Vaikka, kyllä minäkin noita seurasin laihdutusvaiheessa, tottahan ne kiinnostaa. |
|
| Julkaisija: | Elka [ 2004-08-31 20:36:15 ] |
| Viestin otsikko: | |
Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...??? |
|
| Julkaisija: | Make [ 2004-08-31 20:42:35 ] |
| Viestin otsikko: | |
Elka kirjoitti: Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???
*Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä |
|
| Julkaisija: | Elka [ 2004-08-31 20:57:53 ] |
| Viestin otsikko: | |
Make kirjoitti: Elka kirjoitti: Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...??? *Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä Ja rohkenisikohan sitä kysyä, mitkä tanssit sujuu? Vaikuttaa siihen indeksiin jopa enemmän kuin vyötärönympärys. Tosin korreloivat varmasti. Elka, jo neljä vuotta Ballroom tansseja Pietarissa.
|
|
| Julkaisija: | Make [ 2004-08-31 21:09:54 ] |
| Viestin otsikko: | |
Elka kirjoitti: Make kirjoitti: Elka kirjoitti: Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...??? *Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä Ja rohkenisikohan sitä kysyä, mitkä tanssit sujuu? Vaikuttaa siihen indeksiin jopa enemmän kuin vyötärönympärys. Tosin korreloivat varmasti. Elka, jo neljä vuotta Ballroom tansseja Pietarissa.Lattarit, noita on tullut harrastettua enemmän tai vähemmän n. 15 v. Vähemmänpuoleisesti sanotaanko n. 8 v. Sitä aikaisemmin enemmän. |
|
| Julkaisija: | Mehumaija [ 2004-08-31 21:18:51 ] |
| Viestin otsikko: | |
Hieman offtopic.. Kerro ihmeessä Elka mitä on Ballroom-tanssit? Itse painelen heti Jive-kurssille jahka herra Atkinsin kikat alkaa tehoamaan |
|
| Julkaisija: | Elka [ 2004-08-31 21:21:41 ] |
| Viestin otsikko: | |
Rumban, chachachan ja samban lisäksi valssit ja tangot, suosikkeina argentiinalainen tango ja englantilainen valssi + quickstep, foxtrot ja lisäksi merenque ja salsa. 2-4 kertaa viikossa 1,5 tuntia yksityisopetusta. |
|
| Julkaisija: | Mehumaija [ 2004-08-31 21:25:08 ] |
| Viestin otsikko: | |
Ohhoh! Sinun ei juurikaan tarvitse lenkille erikseen lähteä |
|
| Julkaisija: | Elka [ 2004-08-31 21:26:13 ] |
| Viestin otsikko: | |
Mehumaija kirjoitti: Hieman offtopic.. Kerro ihmeessä Elka mitä on Ballroom-tanssit? Itse painelen heti Jive-kurssille jahka herra Atkinsin kikat alkaa tehoamaan
Valssia, hidas ja Wieniläinen, foxtrot, quickstep, tango, tavallinen ja argentiinalainen, lattarit, rumba, samba, chachahca, paso doble, jive, lisäksi merengue ("fuskujive") salsa. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|