karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Jeesatkaas
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=958
Sivu 1/1

Julkaisija:  karpaasi [ 2004-08-31 17:50:35 ]
Viestin otsikko:  Jeesatkaas

Paljonko minä kulutan päivässä sohvaperunana? Paino 90kg pituus 181 ja ikää 33. Mulla ei ole muuten mitään hajua siitä.

Julkaisija:  karpaasi [ 2004-08-31 17:51:16 ]
Viestin otsikko: 

ja miten lasketaan bim?

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-08-31 18:08:08 ]
Viestin otsikko: 

Painoindeksi = Paino / (Pituus x Pituus) ja valmiin BMI-laskurin löydät http://www.tohtori.fi/ravinto/4.html tuolta. Itsellä huitelee kaksysissä, vielä on matkaa... *huokaa* :roll:

Julkaisija:  karpaasi [ 2004-08-31 18:11:14 ]
Viestin otsikko: 

Lievä läski meikäläinen on. Heh

Julkaisija:  Vieras [ 2004-08-31 18:22:56 ]
Viestin otsikko: 

Jotain perusaineenvaihdunnanlaskureita löytyy:
http://www.fitness.fi/fitness2/laskurit/index.shtml
http://www.keho.net/keho?&m=ravinto
http://www.kutri.net/kaloritpisteetpaino.html
http://www.kutri.net/ravinto.html
Viimeinen linkki kohdasta Apuvälineet

Julkaisija:  Make [ 2004-08-31 20:31:17 ]
Viestin otsikko: 

karpaasi kirjoitti:
Lievä läski meikäläinen on. Heh


Suosittelen seuraavaa kolmea lahjomatonta indeksiä:

1) Vyön reiät
2) Peili
3) Puolison / kumppanin mielipide (OK, tämä voi vähän valehdellakin - säälistä- , mutta suksee naistentansseissa antaa ehkä parempaa viitettä [miehille]. Ehkäpä paras mittatikku :D ).

Vaaka, BMI:t etc. sydeemit helvataan. Vaikka, kyllä minäkin noita seurasin laihdutusvaiheessa, tottahan ne kiinnostaa.

Julkaisija:  Elka [ 2004-08-31 20:36:15 ]
Viestin otsikko: 

Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???

Julkaisija:  Make [ 2004-08-31 20:42:35 ]
Viestin otsikko: 

Elka kirjoitti:
Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???


*Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä :D )

Julkaisija:  Elka [ 2004-08-31 20:57:53 ]
Viestin otsikko: 

Make kirjoitti:
Elka kirjoitti:
Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???


*Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä :D )


Ja rohkenisikohan sitä kysyä, mitkä tanssit sujuu? Vaikuttaa siihen indeksiin jopa enemmän kuin vyötärönympärys. Tosin korreloivat varmasti.

O:) Elka, jo neljä vuotta Ballroom tansseja Pietarissa.

Julkaisija:  Make [ 2004-08-31 21:09:54 ]
Viestin otsikko: 

Elka kirjoitti:
Make kirjoitti:
Elka kirjoitti:
Ja Maken naistentanssi-indeksi on ...???


*Huomattavasti* parempi kuin before-time! (Lisätietoja tanssitaitoisille naaraille kysyttäessä :D )


Ja rohkenisikohan sitä kysyä, mitkä tanssit sujuu? Vaikuttaa siihen indeksiin jopa enemmän kuin vyötärönympärys. Tosin korreloivat varmasti.

O:) Elka, jo neljä vuotta Ballroom tansseja Pietarissa.


Lattarit, noita on tullut harrastettua enemmän tai vähemmän n. 15 v. Vähemmänpuoleisesti sanotaanko n. 8 v. Sitä aikaisemmin enemmän.

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-08-31 21:18:51 ]
Viestin otsikko: 

Hieman offtopic.. Kerro ihmeessä Elka mitä on Ballroom-tanssit? Itse painelen heti Jive-kurssille jahka herra Atkinsin kikat alkaa tehoamaan :lol: Nykyään vaan ihan perustanssit...

Julkaisija:  Elka [ 2004-08-31 21:21:41 ]
Viestin otsikko: 

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Rumban, chachachan ja samban lisäksi valssit ja tangot, suosikkeina argentiinalainen tango ja englantilainen valssi + quickstep, foxtrot ja lisäksi merenque ja salsa. 2-4 kertaa viikossa 1,5 tuntia yksityisopetusta.

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-08-31 21:25:08 ]
Viestin otsikko: 

Ohhoh! Sinun ei juurikaan tarvitse lenkille erikseen lähteä :) Vaan tanssi on kieltämättä upea liikkumisen muoto, suosittelen kaikille!!

Julkaisija:  Elka [ 2004-08-31 21:26:13 ]
Viestin otsikko: 

Mehumaija kirjoitti:
Hieman offtopic.. Kerro ihmeessä Elka mitä on Ballroom-tanssit? Itse painelen heti Jive-kurssille jahka herra Atkinsin kikat alkaa tehoamaan :lol: Nykyään vaan ihan perustanssit...


Valssia, hidas ja Wieniläinen, foxtrot, quickstep, tango, tavallinen ja argentiinalainen, lattarit, rumba, samba, chachahca, paso doble, jive, lisäksi merengue ("fuskujive") salsa.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/