karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 16:57:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-02-10 14:21:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Tämmöinen mielenkiintoinen löytyi:
http://www.drperlmutter.com/important-n ... tibiotics/

Lainaa:
An important premise that we as healthcare practitioners have subscribed to is one that indicates that antibiotics kill bacteria but cause no harm to our body’s cells. But new research is challenging this idea. In a recent report appearing in the journal Translational Medicine, researchers revealed that some of our most commonly used antibiotics are actually toxic to mitochondria, the small bacteria-like particles that live within each of our bodies. Exposure to antibiotics of various types has now been demonstrated to damage mitochondria and at the same time increase the formation of toxic free radicals that can further damage tissue, including protein, fat, and DNA.


Ja tutkimusabstrakti:
http://www.drperlmutter.com/study/bacte ... ian-cells/

(Ja miten löysin: Tämän Diet Doctorin linkkisivun kautta, erinomaisen hyödyllinen: https://www.dietdoctor.com/new)

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-11 05:53:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
No niin, syökää kiltisti antibioottinne ja hakekaa lisää lääkäriltä - lapsille ja erityisesti heille myös. Se takaa asiakaskunnan tulevillekin lääkärisukupolville ja laihtumislääketehtailijoille ja heidän rälssiksi kasvaville jälkeläisilleen. Minä tein sen jo, minun ei tarvitse enää :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-13 15:58:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-11-24 01:38:52
Viestit: 1595
Liittyy hyvin tohon "Liika voi ollaa liikaa - antioksidanteissakin" viewtopic.php?f=30&t=71342

IMO kun ottaa tästä tutkimuksesta muutaman havainnon, sitten ton antioxidantit ja lisää ROS, ei varmaan mene montaa vuotta että kohdistetun microbi tuhoamisen voi toteutta valolla tai electrodeilla.

Liitteet:
mito.png

_________________
Just eat a goddamn steak


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)