karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 06:26:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-06-17 19:33:41 
Poissa
Höylä Voi
Höylä Voi

Liittynyt: 2004-06-09 10:50:38
Viestit: 1587
Ohjelma telkkarista Sub-kanavalta tiistaina 21.06 klo 21.00.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-21 22:41:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-16 09:33:54
Viestit: 1236
Nähtävissä Katsomossa, jos oikein ymmärsin. Olihan se kiinnostavaa. Olisi kiva nähdä jatko-osa, jossa tavis vt-sohvaperuna laitetaan 30 pv:n Kokko-kuurille, ja sitten katsotaan testit ja veriarvot.

Fogelholm väitti, ettei voin terveellisyydestä olisi mitään tieteellistä todistetta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-22 07:50:05 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
On se Miikkaeli vaan aika tietäjä. Voi ja margariini EIVÄT voi olla vaihtoehtoisia, koska voin terveellisyydestä ei ole eikä tule tieteellisiä selvityksiä. Onkohan joku Maitotyttö joskus lempannut Miikkaelin kun on niin kovin vihainen maitorasvoille, erityisesti voille?

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-22 08:40:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-05 17:28:44
Viestit: 1986
Tuskin kukaan maitotyttö lieroja kaipaa, ellei sitten ongi kaloja. Joillakin on vielä terveellisiä elintapoja je eettisesti korkeita käsityksiä. Ruisleipätytöstä en ole kuullut koskaan enkä liiemmin kuitutytöstä.
Ehkä hevostallien tammat voisivat asiaa hieman valaista ainakin tuon kasvisravinnon ja kuidun puolesta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-22 09:43:59 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15270
Sellainen tutkimus voista ainakin oli, missä voi todettiin täysin neutraaliksi. Sillä ei siis ollut mitään negatiivista vaikutusta terveyteen.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-22 11:20:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-05 17:07:52
Viestit: 640
Joo sieltä niitä lipsahtelee...meille ei tule olemaan näyttöä voin terveellisyydestä :) :) Tämä on todellista tiedettä. Hyvä Fogelholm!

Ja toisaalla...suositellaan margariinia jonka käyttöä (ja sen tekotapaa) ei ole tieteellisesti tutkittu

Reipas


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-22 11:21:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
Hyvin Kokko totesi, että halvemmalla pääsee kun syö VT-ruokaa. Karppaus kyllä maksaa jos syö laadukkaita naudanlihapihvejä, ja ostaa kaikennäköisiä vitskuja ja spirilunioita tms. Mut en mä tätä kuitenkaan vaihtais VT moskaan.
Täytyy tehdä vain halvempia valintoja, ostaa 10pkt voita kun on tarjouksessa :oops: :lol: , ja tyytyä luomuttomaan naudan jauhelihaan.
Ja parasta nyt kun kasvikset on halpoja.
> Rakastan kesää!

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-22 12:44:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2016-04-13 18:39:22
Viestit: 634
Köyhäkarppaus on hinta-laatusuhteeltaan kaikista paras ruokavalio.

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva, lähiluonnosta bakteerit.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)