| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=15&t=69872 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | pössi-arska [ 2016-04-03 13:50:24 ] |
| Viestin otsikko: | Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin |
http://www.iltalehti.fi/terveys/2016033 ... 1_tr.shtml Artikkelissa ei ollut tarkempaa tietoa itse tutkimuksesta. Edit: http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruok ... a-1.142021 tuossa artikkelissa löytyi ihan viitekin linkin kera. |
|
| Julkaisija: | san martino [ 2016-04-03 14:57:48 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin |
Vt-joukot paniikissa? Karppaus on kuollut! Käyttäkää vaihtoesteröityä margariinia,jonka terveellisyys perustuu "näyttöön perustuvaan lääketieteeseen". Näytön taso: |
|
| Julkaisija: | Yhden miehen komitea [ 2016-04-03 16:59:01 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin |
THL:n tilaama tutkimus, jota veti THL:n luottotutkija Pia Jallinoja. THL jatkaa Vartiaisen kaudellakin entisellä linjalla, eli tuhlaa veronmaksajien rahoja sen tosiasian peittelyyn, että Pohjois-Karjala -projektista saakka tämän maan kansanterveyspolitiikassa on haukuttu aivan väärää puuta, mikä on johtanut mm. katastrofaalisen metabolisen pandemian kehittymiseen, eli lihavien, diabeetikoiden, Alzheimeria sairastavien jne. määrä raketoimiseen. Lars Bern kirjoittaa blogissaan hyödyllisistä idiooteista: Det största brottet mot mänskligheten |
|
| Julkaisija: | Tramppa [ 2016-04-03 18:33:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin |
Hikikomori kirjoitti: THL:n tilaama tutkimus, jota veti THL:n luottotutkija Pia Jallinoja. THL jatkaa Vartiaisen kaudellakin entisellä linjalla, eli tuhlaa veronmaksajien rahoja sen tosiasian peittelyyn, että Pohjois-Karjala -projektista saakka tämän maan kansanterveyspolitiikassa on haukuttu aivan väärää puuta, mikä on johtanut mm. katastrofaalisen metabolisen pandemian kehittymiseen, eli lihavien, diabeetikoiden, Alzheimeria sairastavien jne. määrä raketoimiseen. Lars Bern kirjoittaa blogissaan hyödyllisistä idiooteista: Det största brottet mot mänskligheten Puhumattakaan siitä, mikä on median osuus tässä valistuksessa. Eliitin äänitorvena toimien, vanhaa mantraa hokien se yrittää pitää kulisseja kasassa. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|