karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=15&t=69872
Sivu 1/1

Julkaisija:  pössi-arska [ 2016-04-03 13:50:24 ]
Viestin otsikko:  Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin

http://www.iltalehti.fi/terveys/2016033 ... 1_tr.shtml

Artikkelissa ei ollut tarkempaa tietoa itse tutkimuksesta.

Edit:
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruok ... a-1.142021
tuossa artikkelissa löytyi ihan viitekin linkin kera.

Julkaisija:  san martino [ 2016-04-03 14:57:48 ]
Viestin otsikko:  Re: Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin

Vt-joukot paniikissa? Karppaus on kuollut!

Käyttäkää vaihtoesteröityä margariinia,jonka terveellisyys perustuu "näyttöön perustuvaan lääketieteeseen". Näytön taso: :roll:

Julkaisija:  Yhden miehen komitea [ 2016-04-03 16:59:01 ]
Viestin otsikko:  Re: Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin

THL:n tilaama tutkimus, jota veti THL:n luottotutkija Pia Jallinoja.

THL jatkaa Vartiaisen kaudellakin entisellä linjalla, eli tuhlaa veronmaksajien rahoja sen tosiasian peittelyyn, että Pohjois-Karjala -projektista saakka tämän maan kansanterveyspolitiikassa on haukuttu aivan väärää puuta, mikä on johtanut mm. katastrofaalisen metabolisen pandemian kehittymiseen, eli lihavien, diabeetikoiden, Alzheimeria sairastavien jne. määrä raketoimiseen.

Lars Bern kirjoittaa blogissaan hyödyllisistä idiooteista:

Det största brottet mot mänskligheten

Julkaisija:  Tramppa [ 2016-04-03 18:33:12 ]
Viestin otsikko:  Re: Tutkimus: moni vaihtanut eläinrasvat kasvisrasvoihin

Hikikomori kirjoitti:
THL:n tilaama tutkimus, jota veti THL:n luottotutkija Pia Jallinoja.

THL jatkaa Vartiaisen kaudellakin entisellä linjalla, eli tuhlaa veronmaksajien rahoja sen tosiasian peittelyyn, että Pohjois-Karjala -projektista saakka tämän maan kansanterveyspolitiikassa on haukuttu aivan väärää puuta, mikä on johtanut mm. katastrofaalisen metabolisen pandemian kehittymiseen, eli lihavien, diabeetikoiden, Alzheimeria sairastavien jne. määrä raketoimiseen.

Lars Bern kirjoittaa blogissaan hyödyllisistä idiooteista:

Det största brottet mot mänskligheten


Puhumattakaan siitä, mikä on median osuus tässä valistuksessa. Eliitin äänitorvena toimien, vanhaa mantraa hokien se yrittää pitää kulisseja kasassa.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/