karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 13:56:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-04-03 13:50:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-07-21 18:22:45
Viestit: 117
http://www.iltalehti.fi/terveys/2016033 ... 1_tr.shtml

Artikkelissa ei ollut tarkempaa tietoa itse tutkimuksesta.

Edit:
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruok ... a-1.142021
tuossa artikkelissa löytyi ihan viitekin linkin kera.

_________________
Vihanneksilla läträäminen on epäeettistä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-04-03 14:57:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-17 14:39:14
Viestit: 1874
Vt-joukot paniikissa? Karppaus on kuollut!

Käyttäkää vaihtoesteröityä margariinia,jonka terveellisyys perustuu "näyttöön perustuvaan lääketieteeseen". Näytön taso: :roll:

_________________
Kaikenlaista pohdintaa terveys/sairausriskeistä....

SANIN LUUPPI


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-04-03 16:59:01 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
THL:n tilaama tutkimus, jota veti THL:n luottotutkija Pia Jallinoja.

THL jatkaa Vartiaisen kaudellakin entisellä linjalla, eli tuhlaa veronmaksajien rahoja sen tosiasian peittelyyn, että Pohjois-Karjala -projektista saakka tämän maan kansanterveyspolitiikassa on haukuttu aivan väärää puuta, mikä on johtanut mm. katastrofaalisen metabolisen pandemian kehittymiseen, eli lihavien, diabeetikoiden, Alzheimeria sairastavien jne. määrä raketoimiseen.

Lars Bern kirjoittaa blogissaan hyödyllisistä idiooteista:

Det största brottet mot mänskligheten


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-04-03 18:33:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-12 17:24:12
Viestit: 3176
Hikikomori kirjoitti:
THL:n tilaama tutkimus, jota veti THL:n luottotutkija Pia Jallinoja.

THL jatkaa Vartiaisen kaudellakin entisellä linjalla, eli tuhlaa veronmaksajien rahoja sen tosiasian peittelyyn, että Pohjois-Karjala -projektista saakka tämän maan kansanterveyspolitiikassa on haukuttu aivan väärää puuta, mikä on johtanut mm. katastrofaalisen metabolisen pandemian kehittymiseen, eli lihavien, diabeetikoiden, Alzheimeria sairastavien jne. määrä raketoimiseen.

Lars Bern kirjoittaa blogissaan hyödyllisistä idiooteista:

Det största brottet mot mänskligheten


Puhumattakaan siitä, mikä on median osuus tässä valistuksessa. Eliitin äänitorvena toimien, vanhaa mantraa hokien se yrittää pitää kulisseja kasassa.

_________________
- Ruisleipä on suomalaisten ravinnon multitabs -


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)