| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Pekonin lisäys jauhelihakastikkeeseen http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=15&t=70218 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | virpip [ 2016-09-07 10:34:29 ] |
| Viestin otsikko: | Pekonin lisäys jauhelihakastikkeeseen |
Ruoka-asioissa pitää olla tarkkana, varsinkin jos ei tiedä, mistä toinen osapuoli / syöjä pitää ja mistä ei. http://www.satakunnankansa.fi/maailma/n ... ustuomion/ Itse olen silloin tällöin lisännyt jauhelihakastikkeeseen niin pekonia, joskus sieniä kuin joskus vihanneksiakin lisukkeeksi ja aina on miehelle maistunut. Itse olen myös pitänyt tyynni äidin serkku, sama nainen, oppi itsekin pitämään sienistä ja teki sienisalaattiakin |
|
| Julkaisija: | artoheikki [ 2016-09-07 17:08:29 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Pekonin lisäys jauhelihakastikkeeseen |
Hyvä ajatus. Täytynee kokeilla seuraavan kerran, kun valmistamme jauuheliha kastiketta. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|