karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Pekonin lisäys jauhelihakastikkeeseen
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=15&t=70218
Sivu 1/1

Julkaisija:  virpip [ 2016-09-07 10:34:29 ]
Viestin otsikko:  Pekonin lisäys jauhelihakastikkeeseen

Ruoka-asioissa pitää olla tarkkana, varsinkin jos ei tiedä, mistä toinen osapuoli / syöjä pitää ja mistä ei. http://www.satakunnankansa.fi/maailma/n ... ustuomion/ Itse olen silloin tällöin lisännyt jauhelihakastikkeeseen niin pekonia, joskus sieniä kuin joskus vihanneksiakin lisukkeeksi ja aina on miehelle maistunut.
Itse olen myös pitänyt :) Pekonia en kauhean usein valmista tai paista, mutta jos sitä joskus tulee kastikkeeseen lisättyä, antaa se kastikkeeseen lisää hyvää makua mielestäni. Maku-asioita kaikki
tyynni :) lapsuudesta muistan, kuinka äidin serkku kehui äidin lihapullia. mutta sitten kun sai kuulla, että lihapullissa on seassa sieniä, niin ilme oli näkemisen arvoinen :lol: myöhemmin tämä
äidin serkku, sama nainen, oppi itsekin pitämään sienistä ja teki sienisalaattiakin :) eli edelleenkin, maku-asioita kaikki tyynni ja maku-asioista ei pidä kiistellä :) mielestäni.

Julkaisija:  artoheikki [ 2016-09-07 17:08:29 ]
Viestin otsikko:  Re: Pekonin lisäys jauhelihakastikkeeseen

Hyvä ajatus. Täytynee kokeilla seuraavan kerran, kun valmistamme jauuheliha kastiketta.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/