Ruoka-asioissa pitää olla tarkkana, varsinkin jos ei tiedä, mistä toinen osapuoli / syöjä pitää ja mistä ei.
http://www.satakunnankansa.fi/maailma/n ... ustuomion/ Itse olen silloin tällöin lisännyt jauhelihakastikkeeseen niin pekonia, joskus sieniä kuin joskus vihanneksiakin lisukkeeksi ja aina on miehelle maistunut.
Itse olen myös pitänyt

Pekonia en kauhean usein valmista tai paista, mutta jos sitä joskus tulee kastikkeeseen lisättyä, antaa se kastikkeeseen lisää hyvää makua mielestäni. Maku-asioita kaikki
tyynni

lapsuudesta muistan, kuinka äidin serkku kehui äidin lihapullia. mutta sitten kun sai kuulla, että lihapullissa on seassa sieniä, niin ilme oli näkemisen arvoinen

myöhemmin tämä
äidin serkku, sama nainen, oppi itsekin pitämään sienistä ja teki sienisalaattiakin

eli edelleenkin, maku-asioita kaikki tyynni ja maku-asioista ei pidä kiistellä

mielestäni.
_________________
Haasteet tekevät elämästämme mielenkiintoista ja niiden voittaminen
tekee elämästä tarkoituksellista
