karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 20:59:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-07-25 13:41:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-07-29 19:32:13
Viestit: 424
Iltalehti:
"Pari kuukautta sitten Kalliala alkoi noudattaa diabeetikoille suunnattua, lääkäri Antti Heikkilän kehittämää ruokavaliota. Nyrkkisääntönä on jauhojen ja perunan välttäminen."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072520086514_vi.shtml

t. Kari


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-26 18:33:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Eipäs ole Loiri uskaltautunut kokeilemaan VHH:n ruokavalitota? Vai onko ollut jotkut muut seikat kysymyksessä?

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-07-26 22:24:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-07-29 19:32:13
Viestit: 424
artoheikki kirjoitti:
Eipäs ole Loiri uskaltautunut kokeilemaan VHH:n ruokavalitota? Vai onko ollut jotkut muut seikat kysymyksessä?


Loiri tais mennä laihdutusleikkaukseen :(

t. Kari


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-09-04 18:10:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Nyt näyttäisi menevän vielä paremmin. Hienoa Aake!

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Aake ... le/1081401

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-09-04 19:11:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Eikös maalaislääkäri Kiminkinen maininnut tässä taannoin, että nämä ovat vain niitä yksittäistapauksia?.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-09-05 08:44:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-17 14:39:14
Viestit: 1874
vikkari kirjoitti:
artoheikki kirjoitti:
Eipäs ole Loiri uskaltautunut kokeilemaan VHH:n ruokavalitota? Vai onko ollut jotkut muut seikat kysymyksessä?


Loiri tais mennä laihdutusleikkaukseen :(

t. Kari

Joo...Loiri meni laihdutusleikkaukseen ja nauttii nyt pieniä annoksia joka toinen tunti....muuten tulee yäkkä! Aake sensijaan nauttiin elämästä ja hyvästä VHH-sapuskasta ilman yäkkää!

_________________
Kaikenlaista pohdintaa terveys/sairausriskeistä....

SANIN LUUPPI


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-09-05 10:36:23 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15270
Ja kumpi näyttää nyt terveeltä? Ikäeroa heillä on vain kuusi vuotta. Tosin Loiri ehti kaiketi sairastaa pitemmän aikaa, ja se toki teki tehtävänsä.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-08 15:40:13 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Hyvin menee Aakella:


http://www.iltalehti.fi/viihde/20161005 ... 0_vi.shtml


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)