karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:34:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 548 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 122 23 24 25 2628 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-02-21 19:23:35 
Poissa
Ruokakarppi
Ruokakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-28 18:09:47
Viestit: 7160
Mitens perinteiset... Olut, sota, aseet, kuntosali, grillaus. Sitten vähän pehmeämpää puolta, viihde-elektroniikka, älykoti, elektroniikka. ?

_________________
Kliks--->Ketogeeninen ruokavalio, liikunta, ketoosi ja biohakkerointi.
Kliks-->Jäbän kokkailut, osa II..
Kliks->Jäbän kokkailut, osa I..
Kliks->Instagram täsä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-21 20:38:20 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93461
Katsokaas poijaat sivun ylälaidasta otsikkoa Mitä ovat karppiklubit jne... viewforum.php?f=21

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-21 23:29:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Eiku nyt tarvitaan tietoa... Urologi tutki ja sano, että mulla on kylän suurin...eturauhanen. Meni siis muutaman sentin tavoitteesta ohi. Syöpää ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Määräsi paria lääkettä, joten en enää ole onnellinen ja lääkkeetön diabeetikko. Joskus vuosi sitten kokeilin muutaman kuurin näitä luontaistuotteita, sahapalmun uutetta ja kurpitsansiemeniä. Ei havaittavaa vaikutusta. Eturauhasen liikakasvu ei siis ole ketogeenisella parannettavissa. Onko millään?

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-22 08:14:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Oma kokemukseni eturauhasesta: Joskus vuosituhannen vaihteessa jotain oli vialla, sillä en pystynyt edes kauppaan kävelemään (1 km) etten poikennut pusikossa matkalla. Aloin niinikään syömään kurpitsan siemeniä, näin tilanne parani huomattavasti. Ruokavalion muutoksen yhteydessä tilanne myös tässä jutussa parani edelleen. Nykyisin pystyn nukkumaan yöni ilman wc tarvetta, eli toivon mukaan syöpä pelko on poistunut. Tosin ikää tulee kokoajan lisää.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-22 09:00:00 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
Catharsis kirjoitti:
... ja kurpitsansiemeniä. Ei havaittavaa vaikutusta. Eturauhasen liikakasvu ei siis ole ketogeenisella parannettavissa. Onko millään?


Hö? Mulla on tilanne parantunut nyk ketoilulla. Ei tartte juosta yöllä. Eikä kauppakeikalla. Jostain prujusta kyllä luin että ainakin syöpäsolut tykkää glukoosista. Kyllä minä olen käsittänyt että eturauhasen liikakasvu on syöpäsolun kasvun tyyppinen tapahtuma. Ts ketoilu on mulla auttanut. Poislukien sauna. Kun tykkään kun hullu puurosta niin se laittaa kyllä hyrskynmyrskyn mun aineenvaihdunnalle. :oops:

Btw, veikkaisin että me tarttetaan oma "vertaistukiryhmä". Hä? Luin kylläkin tuon uuden ryhmän perustaminen -ohjeen. Heavy....

= Jorma =


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-22 09:21:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Syövän ainoa ravinto on sokeri. Tiukalla ketogeenisellä ruokavaliolla on saatu hyviä tuloksia syövän hoidossa.
Mitä tule kurpitsan siemeniin, niin monet aasialaiset miehet syövät niitä paljon. Tosin en tiedä onko heillä vähemmän eturauhasongelmia. Yleensä syöpä ongelmat kohdistuu länsimaiseen ruokavalioon.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-22 10:33:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Saan kyllä nukuttua yöni pääsääntöisesti ilman yöjuoksuja. Ja ketogeeninen (jota olen noudattanut yli 7 vuotta) pitänee syövän loitolla jatkossakin (kuten urologi diagnosoi). Urologin mukaan meidän tulisi syödä kuin aasialaisten, siellä eturauhasen liikakasvu on harvinaisempaa. Ketogeenisesta en kuitenkaan voi luopua, sillä se pitää diabetekseni remissiossa. Otanpa ne kurpitsansiemenet uudelleen kuvioon mukaan. Runsaampana kuin aikaisemmin...

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-22 10:55:05 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
Mä voisin kans kokeilla noita kurpitsansiemeniä. Kts ny. Mistä niitä pitäis jaakata? Mun "lähi"kaupassa ei kyllä oo semmosia. Eli pitääkö lähteä maalikylille luontaistuotekauppaan vai?

Mutta; tää "meiän" klubi? Onko meitä nyt vaan 5-6 aktiivista? Haili, Cat, Arto, Jäbä, minä.. Joku muu? Kuka?
Kukas modiks? Kuka apumodi? Jne jne. Vähän heikkoo... Mutta ois se hyvä kyl. IMHO.

= J =

Perään; saunominen -> kusta tulee kun palokunnan hevoselta. Ihan mahdoton homma. Ja aamusella vaaka miinusta. Joka kylläkin tulee sit pvn aikana takas.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-22 11:18:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Kyllä kurpitsan siemeniä pitäisi saada joka kaupasta. Se on kuitenkin aika yleinen tuote.
Toinen konsti, jos käyttää myskikurpitsaa ruuanlaitossa, niin niitä siemeniä voi käyttää ensin paahtamalla ne uunissa sopiviksi.
Myskikurpitsasta saa erinomaista keittoa kookosmaidon kanssa.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-22 11:57:45 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
Heps.

Vedetääs tähän vielä idea. Lienee helpommin toteutettava. Toisaalta, ihan jollekin ei-rekkautuneelle voisi antaa apuja ja tietoa.
-> jos modit vois avata ihan vaan uuden keskustelualueen. "Miehet karppaa", "Äijät karppaa" tms.

Sehän vois olla; 1. helpoiten toteutettava. 2. helpoiten seurattava.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 13:16:20 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Katsotaan jos tämä ketju ei riitä niin voisihan sitä availla sitten uusia ja jos miesten karppaus räjähtää vallan hurjaksi niin pistää osioita pystyyn.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 14:08:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Jorma Eräjorma kirjoitti:
Heps.

Vedetääs tähän vielä idea. Lienee helpommin toteutettava. Toisaalta, ihan jollekin ei-rekkautuneelle voisi antaa apuja ja tietoa.
-> jos modit vois avata ihan vaan uuden keskustelualueen. "Miehet karppaa", "Äijät karppaa" tms.

Sehän vois olla; 1. helpoiten toteutettava. 2. helpoiten seurattava.

3. helposti ymmärrettävä

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 14:24:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
MIten määrittelette mieheyden?

Minä sain BBC:n aivojen toimintaa koskevaan dokumenttisarjaan liittyvästä aivotestistä (ei löytynyt enää netistä kun on aika monta vuotta vanha) nimittäin tuloksen, että minulla ei ole vain miehen aivot, vaan insinöörin tai tiedemiehen aivot. :D (Suurin syy luultavasti se spatiaalisen hahmottamisen testi, joista aina vedän huippupisteet.)


Vai onko kyse sosiaalisesta sukupuolesta, jonka osalta voin todeta usean testin jälkeen olevani sukupuolishoppailija/androgyyni. Kaikki parhaat kaverini ovat miehiä, ja naisissa ärsyttävät tasan juuri ne asiat jotka miehiä yleensä naisissa ärsyttävät (päällimmäisinä passiivis-aggressiivisuus ja ajatuksenlukuun velvoittaminen malliin "jos OIKEASTI tykkäisit minusta tietäisit kyllä mitä tunnen ja ajattelen").

Olen kuitenkin geneettisesti nainen ja hetero ja onnellinen ihan tällaisena kuin olen. Mutta keskustelupalstoillakin minua luullaan tekstien perusteella yleensä mieheksi, ellen itse kerro sukupuoltani. Tälläkin foorumilla on käynyt niin. :D

Että mihin perustatte sen "mies" käsitteenne, genitaaleihin, aivorakenteisiin, sosiaaliseen sukupuoleen vai mihin?

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 15:17:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Eturauhasen ongelmiin. Nais-käsite taas kuukautisiin ja menopaussiin. Muuten kehon biologia taitaa olla melko yhtenevää ja tasa-arvoista mitä nyt eri hormoonien pitoisuudet vähän vaikuttavat.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 15:22:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Minkä takia ei ole siis keskusteluaihe "eturauhasongemat" sen sijaan että olisi keskusteluaihe "miehille"?

Kysymykseni oli siis "Miten määrittelette mieheyden?" Ja vastasit "Eturauhasen ongelmiin."

Eli jos omistaa ongelmattoman eturauhasen, ei kuulu joukkoon miehet? :D

Minun elämäni naisena ei todellakaan pyöri lisääntymiselimistön ongelmien ympärillä, koko kuukautisrumba on ollut täysin vaivaton ja huomaamaton läpi elämän, eli siitä ei ole edes tarvinnut (keskusteluja ollut muiden aloistteista joskus harvoin, mutta omaa tarvetta niille ei lainkaan) ikinä keskustella kenenkään kanssa. Ja kun vielä olen vapaaehtoisesti lapseton, niin lapsiin ja lisääntymiseen liittyvät asiat ovat järjestään EVVK.

Että minulle eivät sitten sovi myöskään ne nais-keskustelut, jos nekin pyörivät genitaalien ja lisääntymisen tienoilla.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 15:56:25 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Olen tässä kyllä Toisinsyöjän kanssa samaa mieltä.

Minulle ei erilaisten eturauhasten ja menopaussien ulkopuolisessa keskustelussa erityisemmin merkitse keskustelijoiden sukupuoli - however, tiedän että jotkut moisia ketjuja ja osiota haluavat ja se on tietenkin ihan ok.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 16:56:51 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93461
Jos haluatte keskustella eturauhasongelmista/vaivoista, niin ois tarjolla myös vaivaiskarpit, sinne uusi threadi juurikin eturauhasesta tai miesten terveysongelmista on ihan helppo järkätä, kun on ensin liittynyt klubiin. Toinen vaihtoehto voisi olla terveet evät. Nuo on semmoiset klubit, mitkä ei ole auki kuin liittyneille.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 17:19:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Heittoni perustui siihen, että yleisesti tässä karppauksessa ei ole sukupuolella, aivorakenteella, oppimistavoilla, seksuaalisella suuntautumisella, ihonvärillä tai poliittisella mielipiteellä mitään merkitystä, koska insuliiniresistanssi taitaa korjaantua kaikilla samansuuntaisella reseptillä. Koska tämä on vertaistukiryhmä, niin on parhautta, että kommentoijalla on henkilökohtaista kokemusta käsiteltävästä ongelmasta. Omalla kohdallani nyt sattuu eturauhanen olevan asia, johon karppauksella ei ole tullut parannusta. Ei mitään sen monimutkaisempaa.

Vaivaiskarpit voisi olla hyvä idea. Onko meillä sitten muuta jauhettavaa kuin jo nyt höpisty, ei voi tietää.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 17:21:36 
Poissa
Ruokakarppi
Ruokakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-28 18:09:47
Viestit: 7160
Jotenkin minun mieleen ei miesten klubi ja eturauhas ongelmat oikein natsaa... Ehkä niille voisi tosiaan olla oma ketju. En tarkoita sitä etteikö niistä saisi puhua, vaikkakaan itselläni niitä ei ole mutta jos aihepiiri perustuu pelkästään siihen on se aika tylsä klubi jonka kävijämäärä jää suht' vähäiseksi.

Näin miehenä jos haluaisin käydä / keskustella jollain klubilla, kuvittelisin enemmänkin juttujen aiheiden liittyvän enemmänkin elektroniikkaan, sotaan, voimailuun, eräilyyn, grillailuun, olueen ym. aiheisiin jotka eivät kiinnosta naisia ja niistä ei heidän kanssaan voi puhua mutta ovat miehille ominaisia aiheita ja juurikin sellaisia joita juttelen kavereittenikin kanssa mutta en avovaimoni tai muiden naispuoleisten kavereitteni kanssa.

_________________
Kliks--->Ketogeeninen ruokavalio, liikunta, ketoosi ja biohakkerointi.
Kliks-->Jäbän kokkailut, osa II..
Kliks->Jäbän kokkailut, osa I..
Kliks->Instagram täsä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-23 17:50:50 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15263
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Lainaa:
...elektroniikkaan, sotaan, voimailuun, eräilyyn, grillailuun, olueen ym. aiheisiin jotka eivät kiinnosta naisia ja niistä ei heidän kanssaan voi puhua...


Pahoittelen, että sekaannun tähän, enkä tule häiriköimään keskustelujanne, mutta olen nainen ja minua kiinnostaa elektroniikka, voimailu, eräily, grillailu, sotakin ilmiönä, ym. aiheet. Kunhan sanon. Jatkakaa.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 548 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 122 23 24 25 2628 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)